PWM

Szukaj
Zaawansowane
Rzeczpospolita Polska
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
biuletyn informacji publicznej

Stanisław Moniuszko

Stanisław Moniuszko

1819-1872


wg alfabetu wg kategorii

Utwory z katalogu PWM

Solowe

Dwa preludia

na organy więcej...


Fraszki

na fortepian więcej...


Kontredanse

na fortepian na cztery ręce więcej...


Najpiękniejsze melodie

w łatwym układzie na fortepian z.1 więcej...


Pieśni, arie i tańce

w łatwym układzie na fortepian więcej...


Prząśniczka

opracowanie na fortepian
Obsada: pf


Sześć polonezów

na fortepian więcej...


Trzy fraszki

na fortepian
Obsada: pf
więcej...


Trzy walce

na fortepian więcej...


Utwory fortepianowe

więcej...


Walc es-moll

na fortepian
Obsada: pf


Wiosna

na fortepian


Muzyka sceniczna

Figle szatana

balet w 4 obrazach (1870)
Obsada: 2222-4231-batt (4esec) ar-archi
więcej...


Flis

opera w 1 akcie (1858), ca 60'
Obsada: solo: S 2T Bar 2B MixedCh — 2[Picc.2] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, BDr, Cyms] — Strings


Flis

opera w jednym akcie - wyciąg fortepianowy (1858), ca 59'
Obsada: 1S 2T 1Bar 2B solo-coro misto-2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Flis, duet Zosi i Szóstaka

scena 3 z opery (Któż mnie biedną pocieszy) (1858), ca 3'
Obsada: Solo: S B 2[Picc.2] 2 2 3 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, Dr, BDr, Cym] — Strings


Halka

opera w 2 aktach (wersja wileńska) (1847) więcej...


Halka

opera w 4 aktach (wersja warszawska), wyciąg fortepianowy (1857), ca 122' więcej...


Halka

opera w 4 aktach (wersja warszawska), partytura (1857), ca 122'
Obsada: 1S 1MS 4T 2Bar. 3B soli-coro misto-2222-4231-batt ar org-archi
więcej...


Halka, modlitwa w kościółku

akt 4/5 (Ojcze z niebios) (1857), ca 2'
Obsada: MixedCh — Organ — Strings(8 7/6/5/4)


Hrabina

opera w 3 aktach (1860)
Obsada: 3S 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt ar-archi
więcej...


Jawnuta

opera w 2 aktach (1860)
Obsada: 1S 2MS 2T 2Bar. 2B-coro misto-2222-4231-batt (4esec)-archi


Na kwaterunku

balet w 1 akcie (1868)
Obsada: 2222-4231-batt ar-archi
więcej...


Nowy Don Kiszot czyli sto szaleństw

krotochwila w 3 aktach (1841)


Paria

opera w 3 aktach (1869), ca 10'
Obsada: 1S 1Ms 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt 2ar-archi
więcej...


Paria, Aria Akebara

akt 3 opery (Bogowie miłości) (1869), ca 3'
Obsada: solo: B 0 0 2 2 — 0 1 3 1 — Strings(0/6/5/4)
więcej...


Straszny dwór

opera w czterech aktach, wyciąg fortepianowy (1862), ca 150' więcej...


Straszny Dwór

partytura, opera w 4 aktach (1862), ca 150
Obsada: 1S 2Ms 1A 2T 2Bar 2B-coro misto-3222-4331-batt ar pf arm-archi
więcej...


Straszny dwór, duet Macieja i Skołuby, aria Skołuby

akt 3/12 (Czemuśmy nie wzięli świecy?, Ten zegar stary) (1862), ca 7'
Obsada: solo: Bar B 1 2 2 2 — 4 0 0 0 — Timp — Strings
więcej...


Straszny dwór, intrada

do opery (1865), ca 5'
Obsada: 2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, tercet Stefana, Macieja i Zbigniewa

akt 1/3 (Cichy domku) (1862), ca 6'
Obsada: solo: T Bar B 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — Timp — Strings
więcej...


Verbum nobile

opera w 1 akcie, wyciąg fortepianowy (1860) więcej...


Verbum nobile

opera w 1 akcie (1860)
Obsada: 1S 2Bar. 2B soli-coro misto-2222-4230-batt-archi
więcej...


Verbum nobile

opera w 1 akcie, partytura (1860) więcej...


Wybór arii operowych

na sopran i fortepian więcej...


Wybór Arii Operowych

na tenor i fortepian więcej...


Muzyka sakralna

Benedictus D-dur

(przed 1868), ca 2'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Msza łacińska Des-dur

(1870), ca 31'
Obsada: MixedCh — Strings


Msza łacińska Es-dur

(1865), ca 25'
Obsada: MixedCh — Strings


Msza Piotrowińska

na 4-głosowy chór mieszany i solistów z towarzyszeniem organów (1872), ca 20'
Obsada: SATB, soli, org
więcej...


Msza polska d-moll

(1850), ca 16'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Msza polska e-moll

(1855), ca 16'
Obsada: FCh — Org — Strings
więcej...


Ojcze nasz

(przed 1860), ca 3'
Obsada: MixedCh — Strings


Psalm 25 (24): Vide humilitatem meam

(1968), ca 3'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Requiem aeternam cis-moll

(ca 1860), ca 4'
Obsada: solo: 11 solo voices MixedCh — 2 2 2 2 — 2 2Crt 0 3 1 — Timp Harp — Strings


Sub tuum praesidium

(ca 1850), ca 5'
Obsada: solo: B 2 1 2 0 — 2 2 0 0 — Timp — Strings


Utwory w antologiach

Śpiewnik domowy zeszyt 4

antologia pieśni na głos z fortepianem więcej...


Kameralne

I Kwartet smyczkowy d-moll

więcej...


Kochanka hetmańska

na fortepian na cztery ręce więcej...


Kwartety smyczkowe

[d-moll i F-dur] głosy (I: przed 1840; II: 1839), ca I: 18''; II: 15'' więcej...


Prząśniczka

opracowanie na flet i fortepian więcej...


Prząśniczka

opracowanie na kwartet smyczkowy więcej...


Orkiestrowe

Bajka

uwertura fantastyczna (1848), ca 13'
Obsada: 2222-4231-batt-archi
więcej...


Bajka [wileńska]

uwertura fantastyczna
Obsada: 2[Picc.2] 2 2 2 — 2 2 1 0 — Timp — Strings
więcej...


Dary

pieśń w aranżacji na orkiestrę (1852), ca 5'
Obsada: 2121-2210-batt-archi


Elegia

opracowanie na orkiestrę symfoniczną (przed 1866), ca 3'
Obsada: 2322-4230-batt-archi
więcej...


Flis, uwertura

na orkiestrę [K. Sikorski] (1858), ca 9'
Obsada: 2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Halka, mazur

z I aktu opery [K. Sikorski] (1858), ca 5'
Obsada: 2222-4231-batt (4esec)-archi
więcej...


Halka, mazur

z I aktu opery [T. Kiesewetter] (1858), ca 5'
Obsada: 11(ad lib.)21(ad lib.)-2(ad lib.)210-batt ar pf dir-archi
więcej...


Halka, tańce góralskie

z III aktu opery (1858), ca 5'
Obsada: 2322-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Halka, uwertura do opery

(1847), ca 8'
Obsada: 2222-4231-batt (4esec)-archi
więcej...


Hrabina

Polonez ''Pan Chorąży'' z III aktu opery (1860), ca 4'
Obsada: 0000-0000-archi (0.0.1.3.1)
więcej...


Hrabina, muzyka baletowa

z II aktu opery (1860), ca 13'
Obsada: 3222-4231-batt (2esec) ar-archi
więcej...


Hrabina, polonez

z III aktu opery, na orkiestrę smyczkową (1860), ca 4'
Obsada: 0000-0000-archi
więcej...


Hrabina, uwertura do opery

(1860), ca 8'
Obsada: 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc — Strings


Jawnuta, mazur

z opery (1866), ca 6'
Obsada: 3222-4331-batt (3esec)-archi
więcej...


Jawnuta, taniec cygański

z opery (1860), ca 4'
Obsada: 3222-4231-batt (2esec)-archi
więcej...


Jawnuta, uwertura

do opery (1860), ca 5'
Obsada: 3222-4231-batt (2esec)-archi
więcej...


Kochanka hetmańska, uwertura

do opery (1854), ca 7'
Obsada: 2222-4230-batt (2esec)-archi


Lilla Weneda nr 1

muzyka do tragedii Juliusza Słowackiego
Obsada: 2222-4221-archi


Marsz żałobny Antoniego Orłowskiego

na orkiestrę symfoniczną, ca 10'
Obsada: 2222-4231-batt(4esec)-archi
więcej...


Mazur weselny

na orkiestrę (ok. 1870), ca 4'
Obsada: 2222-4231-batt-archi


Mazur z opery „Halka”

z I aktu opery [G. Fitelberg] (1858), ca 5'
Obsada: 2222-4231-batt-archi
więcej...


Monte Christo, mazur i taniec hiszpański

z baletu (1866), ca 6'
Obsada: 2222-4231-batt-archi


Morel

pieśń w aranżacji na orkiestrę (1842), ca 4'
Obsada: 2222-4230-tmp-archi


Nowy Don Kiszot czyli sto szaleństw: uwertura

(1841), ca 5'
Obsada: 2222-2210-tmp-archi


Paria

opera w 3 aktach (1869), ca 10'
Obsada: 1S 1Ms 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt 2ar-archi
więcej...


Paria, uwertura

do opery (1869), ca 10'
Obsada: 2222-4231-batt-archi
więcej...


Pierroty

kontredans na orkiestrę, ca 7'
Obsada: 1200-2110-batt-archi


Pieśń wieczorna

pieśń w aranżacji na orkiestrę, ca 3'
Obsada: 0000-0100-trg-archi


Piosnka żołnierza

pieśń w aranżacji na orkiestrę (przed 1844), ca 2'
Obsada: 1111-2200-batt-archi


Polka "Leokadia"

na orkiestrę symfoniczną, ca 2'
Obsada: 2120-2210-tmp-archi
więcej...


Polonez D-dur poświęcony A. Żółkowskiemu

na orkiestrę symfoniczną (ok.. 1863), ca 7'
Obsada: 2222-4230-batt-archi
więcej...


Polonez koncertowy A-dur

na orkiestrę symfoniczną (przed 1866), ca 7'
Obsada: 2222-4231-batt (4esec) ar-archi
więcej...


Polonez obywatelski

na orkiestrę symfoniczną (1869), ca 6'
Obsada: 2121-2220-batt(4esec)-archi
więcej...


Polonez uroczysty Es-dur

na orkiestrę symfoniczną, ca 6'
Obsada: 2222-4231-batt ar-archi


Straszny dwór, intrada

do opery (1865), ca 5'
Obsada: 2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, mazur

z IV aktu opery na orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: 2222-4231-batt-archi
więcej...


Utwory orkiestrowe

Dzieła. Tom 32 więcej...


Uwertura do opery Paria

(1869), ca 10'
Obsada: 2222-4231-batt (2esec)-archi
więcej...


Uwertura do opery Verbum nobile

(1861), ca 6'
Obsada: 2222-4230-batt (2esec)-archi
więcej...


Wesołe kumoszki z Windsoru

muzyka baletowa do opery O. Nicolaia, ca 9'
Obsada: 2222-2231-batt (4esec) ar-archi


Wokalno-instrumentalne

Ballada o Florianie Szarym

z III aktu opery ''Rokiczana'' na baryton, chór męski i orkiestrę (1859), ca 7' więcej...


Ballady i śpiewy dramatyczne

pieśni solowe z fortepianem


Benedictus D-dur

(przed 1868), ca 2'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Czaty

ballada na baryton i orkiestrę (1851), ca 6'
Obsada: Bar. solo-2120-2210-batt-archi
więcej...


Drobne utwory chóralne

Dzieła. Tom 25


Dziad i baba

pieśń na głos i orkiestrę, ca 4'
Obsada: canto-1121-2210-batt (2esec)-archi


Flis

opera w 1 akcie (1858), ca 60'
Obsada: solo: S 2T Bar 2B MixedCh — 2[Picc.2] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, BDr, Cyms] — Strings


Flis, aria Franka

scena 6 (Płyną tratwy po Wiśle) na tenor, chór męski i orkiestrę (1858), ca 5'
Obsada: T solo-coro maschile-2222-4010-archi
więcej...


Flis, chór flisaków

scena 5 opery (Ho, ho! Dzisiaj mamy już pogodę) (1858), ca 2'
Obsada: coro maschile-2222-4231-archi


Flis, duet Zosi i Szóstaka

scena 3 z opery (Któż mnie biedną pocieszy) (1858), ca 3'
Obsada: Solo: S B 2[Picc.2] 2 2 3 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, Dr, BDr, Cym] — Strings


Flis, recytatyw i aria Jakuba

scena 9 z opery (Dość tych żartów panowie; Ach, nie mów tego) na baryton i orkiestrę (1858), ca 6'
Obsada: Bar. solo-2222-4210-tmp-archi
więcej...


Flis, recytatyw i dumka Zosi

scena 2 z opery (Okropny ten poranek; Ach, tyś może wśród tej burzy) na sopran i orkiestrę (1858), ca 6'
Obsada: S solo-2222-4000-archi
więcej...


Flis, recytatyw Szóstaka i aria Jakuba

scena 4 (Biedna dziewczyna; Odkąd żyję w tym tu mieście) na baryton, bas i orkiestrę (1858), ca 6'
Obsada: 1B 1Bar. soli-2222-4210-batt (3esec)-archi
więcej...


Flis, uwertura

na chór i orkiestrę [W. Ormicki] (1858), ca 9'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Halka, aria Halki

z I aktu opery (Jako od wichru) na sopran i orkiestrę (1857), ca 2'
Obsada: S solo-1222-2000-archi
więcej...


Halka, aria Janusza

z I aktu opery (Skąd tu przybyła) na baryton i orkiestrę (1857), ca 3'
Obsada: Bar. solo-1222-4231-archi
więcej...


Halka, aria Jontka

z II aktu opery (I ty mu wierzysz) na tenor i orkiestrę (1857), ca 5'
Obsada: T solo-2222-4231-tmp-archi
więcej...


Halka, aria Stolnika

z I aktu opery (O mościwi mi panowie) na bas i orkiestrę (1857), ca 3'
Obsada: B solo-2222-4210-archi
więcej...


Halka, duet Halki i Janusza

z I aktu opery (O Jaśko! Mój drogi) na sopran, baryton i orkiestrę (1857), ca 7'
Obsada: 1S 1Bar. soli-2222-4231-tmp-archi
więcej...


Halka, duet Janusza i Jontka

z II aktu opery (I skądże ty, tak wodzić śmiesz) na baryton, tenor i orkiestrę (1857), ca 3'
Obsada: T Bar. soli-2222-4231-batt (1esec)-archi
więcej...


Halka, modlitwa w kościółku

akt 4/5 (Ojcze z niebios) (1857), ca 2'
Obsada: MixedCh — Organ — Strings(8 7/6/5/4)


Halka, polonez

z I aktu opery (Niechaj żyje para młoda) na chór i orkiestrę (1857), ca 5'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt (4esec)-archi
więcej...


Halka, recytatyw i aria Halki

z II aktu opery (O jakżebym klęczeć już chciała; Gdyby rannym słonkiem) na sopran i orkiestrę (1857), ca 7'
Obsada: S solo-2222-4201-archi
więcej...


Halka, recytatyw i aria Halki

z IV aktu opery (Dzieciątko nam umiera; O mój maleńki) na sopran i orkiestrę (1857), ca 6'
Obsada: S solo-2222-4231-batt (2esec) org-archi
więcej...


Halka, recytatyw i aria Jontka

z IV aktu opery (Nieszczęsna Halka; Szumią jodły) na tenor i orkiestrę (1857), ca 7'
Obsada: T solo-1222-4031-tmp-archi
więcej...


Hrabina, aria Hrabiny

z II aktu opery (Suknio, coś mnie tak zdobiła; Dźwięk dokoła, blask i woń) na sopran i orkiestrę (1860), ca 6'
Obsada: S solo-2222-4230-batt (1esec)-archi
więcej...


Hrabina, aria Hrabiny

z III aktu opery (On tu przybywa) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: S solo-1222-2000-archi
więcej...


Hrabina, arietta Broni

z I aktu opery (O mój dziaduniu) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: S solo-2222-4000-archi
więcej...


Hrabina, arietta Dzidziego

z III aktu opery (Po co się to myśl natęża) na tenor i orkiestrę (1860), ca 2'
Obsada: T solo-2222-4210-archi
więcej...


Hrabina, pieśń Hrabiny

z III aktu opery (Zbudzić się z ułudnych snów) na sopran i orkiestrę (1860), ca 3'
Obsada: S solo-2222-4231-batt (4esec)-archi
więcej...


Hrabina, piosnka Broni

z II aktu opery (Szemrze strumyk) na sopran i orkiestrę (1860), ca 3'
Obsada: S solo-2222-4230-batt (4esec)-archi
więcej...


Hrabina, piosnka Chorążego

z I aktu opery (Pomnę, ojciec waścin gadał) na bas i orkiestrę (1860), ca 2'
Obsada: B solo-2222-2200-archi
więcej...


Hrabina, polonez

z III aktu opery (Z sygnetem ręka głaszcze wąs) na chór i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: coro misto-1121-1110-batt (2esec)-archi


Hrabina, recytatyw i aria Kazimierza

z I aktu opery (Więc mi już każdy; Od twojej woli) na tenor i orkiestrę (1860), ca 5'
Obsada: T solo-1222-4200-tmp-archi
więcej...


Hrabina, recytatyw i aria Kazimierza

z III aktu opery (Rodzinna wioska już się uśmiecha; O zacni ludzie) na tenor i orkiestrę (1860), ca 7'
Obsada: T solo-2222-4230-batt (2esec)-archi
więcej...


Hrabina, recytatyw i piosnka Broni

z III aktu opery (Goździk, urok; Gdy mi kto z boku wspomni Kaźmierza) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: S solo-1222-2000-archi
więcej...


Hrabina, włoska aria Ewy

z II aktu opery (Per que' belli labbri) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: S solo-2222-4210-archi
więcej...


Koszykarz

pieśń na baryton i orkiestrę smyczkową (1866), ca 5'
Obsada: Bar. solo-0000-0000-archi
więcej...


Księżyc i rzeczka

pieśń na głos i orkiestrę smyczkową (przed 1846), ca 3'
Obsada: Bar. solo-0000-0000-archi
więcej...


Liryki i romanse

na głos i fortepian więcej...


I Litania ostrobramska

na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1843), ca 20'
Obsada: SATB soli-coro misto-0202-2210-pf-archi
więcej...


II Litania ostrobramska

na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1849), ca 20'
Obsada: SATB soli-coro misto-2121-2210-batt-archi
więcej...


III Litania ostrobramska

na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (przed 1854), ca 20'
Obsada: SATB soli-coro misto-2222-4231-batt-archi
więcej...


IV Litania ostrobramska

na głosy solo, chór mieszany, fortepian (organy) lub orkiestrę (1855), ca 20'
Obsada: SATB soli-coro misto- 2222-4230-tmp pf-archi
więcej...


Madonna

kantata na baryton, chór mieszany i orkiestrę (1855), ca 8'
Obsada: Bar. solo-coro misto-2220-2110-pf-archi


Milda

kantata litewska na głosy solo (2SATB), chór mieszany i orkiestrę (1848), ca 25'
Obsada: 2SATB soli-coro misto-2222-4231-tmp-archi


Msza łacińska Des-dur

(1870), ca 31'
Obsada: MixedCh — Strings


Msza łacińska Es-dur

(1865), ca 25'
Obsada: MixedCh — Strings


Msza polska d-moll

(1850), ca 16'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Msza polska e-moll

(1855), ca 16'
Obsada: FCh — Org — Strings
więcej...


Nijoła

kantata na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1848), ca 36'
Obsada: S Bar. soli-coro misto-2222-4210-batt pf-archi


Ojcze nasz

(przed 1860), ca 3'
Obsada: MixedCh — Strings


Pani Twardowska

ballada na tenor, baryton, bas, chór mieszany i orkiestrę (1869), ca 16'
Obsada: T Bar. B soli-coro misto-2222-2210-tmp-archi
więcej...


Paria, Aria Akebara

akt 3 opery (Bogowie miłości) (1869), ca 3'
Obsada: solo: B 0 0 2 2 — 0 1 3 1 — Strings(0/6/5/4)
więcej...


Paria, recytatyw i romans Neali

z II aktu opery (Paria! On Paria; Snują się z dala) na sopran i orkiestrę (1869), ca 5'
Obsada: S solo-1222-0000-ar-archi
więcej...


Pieśni (1-3): Piosnka żołnierza; Krakowiak; Kozak

na głos i orkiestrę, ca 9'
Obsada: canto-3222-4231-batt-archi


Pieśni (1-4): Polna różyczka; Ruta; Kwiatek; Powrót wiosny

na głos i orkiestrę, ca 10'
Obsada: canto-1121-0000-archi


Pieśni (1-7): Krakowiak; Groźna dziewczyna; Dziad i baba; Złota rybka; Pieśń wieczorna; O matko moja; Sołtys

na głos i orkiestrę, ca 22'
Obsada: canto-2222-2210-tmp-archi


Pieśni religijne

utwory solowe i duety z towarzyszeniem organów lub fortepianu więcej...


Pieśni wybrane

na 3 głosowy chór mieszany i fortepian
Obsada: SAB, pf
więcej...


Pieśń wojenna

na baryton i orkiestrę, ca 2'
Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt-archi


Piosnka żołnierza

na głos i fortepian


Prząśniczka

pieśń na sopran i orkiestrę (1846), ca 2'
Obsada: S solo-2121-2210-batt-archi


Psalm 25 (24): Vide humilitatem meam

(1968), ca 3'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Requiem aeternam cis-moll

(ca 1860), ca 4'
Obsada: solo: 11 solo voices MixedCh — 2 2 2 2 — 2 2Crt 0 3 1 — Timp Harp — Strings


Rokiczana: Ballada o Florianie Szarym, akt III

na baryton, chór męski i orkiestrę (1859), ca 7'
Obsada: Bar. solo-coro maschile-2222-2230-batt (2esec)-archi
więcej...


Rokiczana: Pieśń Rokiczany

(1859), ca 5'
Obsada: Ms solo-2222-4210-archi
więcej...


Sonety krymskie

na chór mieszany, tenor solo i orkiestrę symfoniczną (1867), ca 44'
Obsada: T, pf
więcej...


Sonety krymskie

na chór mieszany, tenor solo i orkiestrę symfoniczną (1867), ca 44'
Obsada: T solo-coro misto-2222-4231-batt ar-archi
więcej...


Stary kapral

pieśń na głos i orkiestrę (1857), ca 6'
Obsada: A(B) solo-2022-2000-batt-archi
więcej...


Straszny dwór

opera w czterech aktach, wyciąg fortepianowy (1862), ca 150' więcej...


Straszny dwór, aria Cześnikowej

z I aktu opery (Z tej strony) na sopran i orkiestrę (1863), ca 4'
Obsada: S solo-2222-4000-archi
więcej...


Straszny dwór, aria Miecznika

z II aktu opery (Kto z mych dziewek serce której) na baryton i orkiestrę (1862), ca 4'
Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt (1esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, aria Skołuby

z III aktu opery (Ten zegar stary) na bas i orkiestrę (1862), ca 4'
Obsada: B solo-1022-0000-archi
więcej...


Straszny dwór, aria Zbigniewa

z III aktu opery (Gdym przy wieczerzy patrzył w jej oczy) na bas i orkiestrę (1863), ca 2'
Obsada: B solo-2222-4000-batt (2esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, chór dziewcząt

z II aktu opery (Spod igiełek) na chór żeński i orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: coro femminile-2222-4000-archi
więcej...


Straszny dwór, duet Macieja i Skołuby, aria Skołuby

akt 3/12 (Czemuśmy nie wzięli świecy?, Ten zegar stary) (1862), ca 7'
Obsada: solo: Bar B 1 2 2 2 — 4 0 0 0 — Timp — Strings
więcej...


Straszny dwór, dumka Jadwigi

z II aktu (Biegnie słuchać w lasy, w knieje) na mezzosopran i orkiestrę (1863), ca 5'
Obsada: MS solo-2222-4000-archi
więcej...


Straszny dwór, intrada i scena I opery

(Więc gdy się rozstaniem; Kto żyw, kto brat, bierz w dłoń pełną czaszę) na tenor, baryton, bas, chór męski i orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: 1T 1Bar. 1B soli-coro maschile-2222-4430-batt-archi
więcej...


Straszny dwór, recytatyw i aria Hanny

z IV aktu (Do grobu trwać; Któraż to, która tej ziemi córa) na sopran i orkiestrę (1863), ca 5'
Obsada: S solo-2222-4230-batt(1esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, recytatyw Stefana i aria z kurantem

z III aktu opery (Cisza dokoła; Słyszę piosnkę) na tenor i orkiestrę (1863), ca 8'
Obsada: T solo-2222-4000-batt-archi; banda: fl.ar.pf.cmplli.arm
więcej...


Straszny dwór, scena lania wosku

z II aktu opery (Już ogień płonie) na sopran, mezzosopran, tenor, baryton, chór żeński i orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: SMSTBar. soli-coro femminile-2222-4230-tmp-archi
więcej...


Straszny dwór, tercet Stefana, Macieja i Zbigniewa

akt 1/3 (Cichy domku) (1862), ca 6'
Obsada: solo: T Bar B 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — Timp — Strings
więcej...


Straszny dwór, tercet: Cześnikowa, Stefan, Zbigniew

z I aktu opery (Witam was, kochane dzieciska) na sopran, tenor, bas i orkiestrę (1863), ca 7'
Obsada: 1S 1T 1B soli-2222-4030-batt (1esec)-archi
więcej...


Sub tuum praesidium

(ca 1850), ca 5'
Obsada: solo: B 2 1 2 0 — 2 2 0 0 — Timp — Strings


Śpiew Szekspira z opery "Sen wieszcza"

na głos i orkiestrę (1853), ca 6'
Obsada: B solo-2222-2000-archi


Śpiewak w obcej stronie.

Wybór pieśni w historycznych przekładach więcej...


Śpiewnik domowy

Antologia pieśni na głos z fortepianem, z. 1 więcej...


Śpiewnik domowy

Antologia pieśni na głos z fortepianem, z. 2 więcej...


Śpiewnik domowy

Antologia pieśni na głos z fortepianem, z. 5 więcej...


Śpiewnik domowy

antologia pieśni na głos z fortepianem, zeszyt 3 więcej...


Śpiewnik domowy zeszyt 4

antologia pieśni na głos z fortepianem więcej...


Trzech Budrysów

ballada na baryton i orkiestrę (1839), ca 8'
Obsada: Bar. solo-1222-4200-batt-archi


Verbum nobile, recytatyw i aria Marcina,

nr 8 (I fortuny, i korony) na baryton i orkiestrę (1860), ca 5'
Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt (1esec)-archi
więcej...


Verbum nobile, recytatyw i aria Stanisława,

nr 4 (Nakaż, niech ożywcze słonko) na baryton i orkiestrę (1860), ca 2'
Obsada: Bar. solo-2222-4230-archi
więcej...


Verbum nobile, recytatyw i arioso Serwacego,

nr 2 (Zanim utrudzone oczy) na bas i orkiestrę (1860), ca 3'
Obsada: B solo-0020-1000-archi
więcej...


Verbum nobile, recytatyw i dumka Zuzi,

2 wersje, nr 7 i 7b (Stacho odjeżdża; Jak tu ująć żal na wodze) na sopran i orkiestrę (1860), ca 5'
Obsada: S solo-1222-2000-ar-archi
więcej...


Verbum nobile, recytatyw i pieśń Bartłomieja,

nr 3 (Rodzic powiada) na bas i orkiestrę (1861), ca 4'
Obsada: B solo-0202-2000-archi
więcej...


Wesół i szczęśliwy

krakowiak na tenor i orkiestrę, ca 5'


Wędrowna ptaszyna

na głos i fortepian więcej...


Widma

Sceny liryczne z poematu Adama Mickiewicza Dziady (1859), ca 75'
Obsada: 2S T Bar. soli-coro misto-2222-4231-batt-archi


Witolorauda

litewskie pieśni żałobne z czasów pogańskich na chór męski i orkiestrę (1842), ca 10'
Obsada: coro maschile-1121-2230-batt-archi


Wybór Arii Operowych

na bas i fortepian


Wybór arii operowych

na mezzosopran i fortepian więcej...


Znasz-li ten kraj

i inne pieśni na głos i gitarę więcej...


Znasz-li ten kraj

pieśń na głos i orkiestrę (1846), ca 5'
Obsada: S (T) solo-2221-2000-archi
więcej...


Żal dziewczyny

pieśń na mezzosopran i orkiestrę (1842), ca 6'
Obsada: MS solo-1120-2000-archi


Muzyka chóralna

Drobne utwory chóralne

Dzieła. Tom 25


Ecce lignum crucis

na baryton solo, chór mieszany i organy (partytura studyjna)
Obsada: SATB, Bar. solo, org
więcej...


Halka, polonez

z III aktu opery (Po nieszporach przy niedzieli) na chór i orkiestrę (1857), ca 5'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt (1esec)-archi
więcej...


Lećcie pieśni i piosenki

Śpiewniczek
Obsada: SA
więcej...


Pieśni wybrane

na chór męski a cappella
Obsada: TTBB
więcej...


Pieśni wybrane

na chór męski a cappella (part. studyjna)


Pieśni wybrane

na chór mieszany a capella
Obsada: SATB
więcej...


Pieśni wybrane

na chór żeński a cappella


Pieśni wybrane na chór żeński


Obsada: SSA, SSAA


Straszny dwór, mazur

z IV aktu opery (Hej, uderzcie siarczyście) na chór mieszany i orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt-archi
więcej...


Straszny dwór, scena chóralna (Kulig)

z IV aktu opery (Od terema do terema) na chór mieszany i orkiestrę (1863), ca 1'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt (5esec)-archi
więcej...


Tam na górze jawor stoi

na chór mieszany a cappella, ca 3'
Obsada: SATB, S solo


Trzy pieśni chóralne

na chór mieszany i fortepian
Obsada: SATB, pf


Zgodnym chórem z. 1

Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i orkiestrę smyczkową więcej...


Zgodnym chórem z.1

Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i fortepian
Obsada: ChildrCh — Timp Pno — Strings
więcej...


Zgodnym chórem z.2

Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i fortepian więcej...


Zgodnym chórem z.2

Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i orkiestrę smyczkową
Obsada: ChildrCh — Timp Pno — Strings
więcej...


Bajka

uwertura fantastyczna (1848), ca 13'
Obsada: 2222-4231-batt-archi
więcej...


Bajka [wileńska]

uwertura fantastyczna
Obsada: 2[Picc.2] 2 2 2 — 2 2 1 0 — Timp — Strings
więcej...


Ballada o Florianie Szarym

z III aktu opery ''Rokiczana'' na baryton, chór męski i orkiestrę (1859), ca 7' więcej...


Ballady i śpiewy dramatyczne

pieśni solowe z fortepianem


Benedictus D-dur

(przed 1868), ca 2'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Czaty

ballada na baryton i orkiestrę (1851), ca 6'
Obsada: Bar. solo-2120-2210-batt-archi
więcej...


Dary

pieśń w aranżacji na orkiestrę (1852), ca 5'
Obsada: 2121-2210-batt-archi


Drobne utwory chóralne

Dzieła. Tom 25


Dwa preludia

na organy więcej...


Dziad i baba

pieśń na głos i orkiestrę, ca 4'
Obsada: canto-1121-2210-batt (2esec)-archi


Ecce lignum crucis

na baryton solo, chór mieszany i organy (partytura studyjna)
Obsada: SATB, Bar. solo, org
więcej...


Elegia

opracowanie na orkiestrę symfoniczną (przed 1866), ca 3'
Obsada: 2322-4230-batt-archi
więcej...


Figle szatana

balet w 4 obrazach (1870)
Obsada: 2222-4231-batt (4esec) ar-archi
więcej...


Flis, aria Franka

scena 6 (Płyną tratwy po Wiśle) na tenor, chór męski i orkiestrę (1858), ca 5'
Obsada: T solo-coro maschile-2222-4010-archi
więcej...


Flis, chór flisaków

scena 5 opery (Ho, ho! Dzisiaj mamy już pogodę) (1858), ca 2'
Obsada: coro maschile-2222-4231-archi


Flis, duet Zosi i Szóstaka

scena 3 z opery (Któż mnie biedną pocieszy) (1858), ca 3'
Obsada: Solo: S B 2[Picc.2] 2 2 3 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, Dr, BDr, Cym] — Strings


Flis

opera w 1 akcie (1858), ca 60'
Obsada: solo: S 2T Bar 2B MixedCh — 2[Picc.2] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, BDr, Cyms] — Strings


Flis

opera w jednym akcie - wyciąg fortepianowy (1858), ca 59'
Obsada: 1S 2T 1Bar 2B solo-coro misto-2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Flis, recytatyw i aria Jakuba

scena 9 z opery (Dość tych żartów panowie; Ach, nie mów tego) na baryton i orkiestrę (1858), ca 6'
Obsada: Bar. solo-2222-4210-tmp-archi
więcej...


Flis, recytatyw i dumka Zosi

scena 2 z opery (Okropny ten poranek; Ach, tyś może wśród tej burzy) na sopran i orkiestrę (1858), ca 6'
Obsada: S solo-2222-4000-archi
więcej...


Flis, recytatyw Szóstaka i aria Jakuba

scena 4 (Biedna dziewczyna; Odkąd żyję w tym tu mieście) na baryton, bas i orkiestrę (1858), ca 6'
Obsada: 1B 1Bar. soli-2222-4210-batt (3esec)-archi
więcej...


Flis, uwertura

na orkiestrę [K. Sikorski] (1858), ca 9'
Obsada: 2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Flis, uwertura

na chór i orkiestrę [W. Ormicki] (1858), ca 9'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Fraszki

na fortepian więcej...


Halka, aria Halki

z I aktu opery (Jako od wichru) na sopran i orkiestrę (1857), ca 2'
Obsada: S solo-1222-2000-archi
więcej...


Halka, aria Janusza

z I aktu opery (Skąd tu przybyła) na baryton i orkiestrę (1857), ca 3'
Obsada: Bar. solo-1222-4231-archi
więcej...


Halka, aria Jontka

z II aktu opery (I ty mu wierzysz) na tenor i orkiestrę (1857), ca 5'
Obsada: T solo-2222-4231-tmp-archi
więcej...


Halka, aria Stolnika

z I aktu opery (O mościwi mi panowie) na bas i orkiestrę (1857), ca 3'
Obsada: B solo-2222-4210-archi
więcej...


Halka, duet Halki i Janusza

z I aktu opery (O Jaśko! Mój drogi) na sopran, baryton i orkiestrę (1857), ca 7'
Obsada: 1S 1Bar. soli-2222-4231-tmp-archi
więcej...


Halka, duet Janusza i Jontka

z II aktu opery (I skądże ty, tak wodzić śmiesz) na baryton, tenor i orkiestrę (1857), ca 3'
Obsada: T Bar. soli-2222-4231-batt (1esec)-archi
więcej...


Halka, mazur

z I aktu opery [T. Kiesewetter] (1858), ca 5'
Obsada: 11(ad lib.)21(ad lib.)-2(ad lib.)210-batt ar pf dir-archi
więcej...


Halka, mazur

z I aktu opery [K. Sikorski] (1858), ca 5'
Obsada: 2222-4231-batt (4esec)-archi
więcej...


Halka, modlitwa w kościółku

akt 4/5 (Ojcze z niebios) (1857), ca 2'
Obsada: MixedCh — Organ — Strings(8 7/6/5/4)


Halka

opera w 4 aktach (wersja warszawska), partytura (1857), ca 122'
Obsada: 1S 1MS 4T 2Bar. 3B soli-coro misto-2222-4231-batt ar org-archi
więcej...


Halka, polonez

z III aktu opery (Po nieszporach przy niedzieli) na chór i orkiestrę (1857), ca 5'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt (1esec)-archi
więcej...


Halka, polonez

z I aktu opery (Niechaj żyje para młoda) na chór i orkiestrę (1857), ca 5'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt (4esec)-archi
więcej...


Halka, recytatyw i aria Halki

z II aktu opery (O jakżebym klęczeć już chciała; Gdyby rannym słonkiem) na sopran i orkiestrę (1857), ca 7'
Obsada: S solo-2222-4201-archi
więcej...


Halka, recytatyw i aria Halki

z IV aktu opery (Dzieciątko nam umiera; O mój maleńki) na sopran i orkiestrę (1857), ca 6'
Obsada: S solo-2222-4231-batt (2esec) org-archi
więcej...


Halka, recytatyw i aria Jontka

z IV aktu opery (Nieszczęsna Halka; Szumią jodły) na tenor i orkiestrę (1857), ca 7'
Obsada: T solo-1222-4031-tmp-archi
więcej...


Halka, tańce góralskie

z III aktu opery (1858), ca 5'
Obsada: 2322-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Halka, uwertura do opery

(1847), ca 8'
Obsada: 2222-4231-batt (4esec)-archi
więcej...


Halka

opera w 2 aktach (wersja wileńska) (1847) więcej...


Halka

opera w 4 aktach (wersja warszawska), wyciąg fortepianowy (1857), ca 122' więcej...


Hrabina, aria Hrabiny

z III aktu opery (On tu przybywa) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: S solo-1222-2000-archi
więcej...


Hrabina, aria Hrabiny

z II aktu opery (Suknio, coś mnie tak zdobiła; Dźwięk dokoła, blask i woń) na sopran i orkiestrę (1860), ca 6'
Obsada: S solo-2222-4230-batt (1esec)-archi
więcej...


Hrabina, arietta Broni

z I aktu opery (O mój dziaduniu) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: S solo-2222-4000-archi
więcej...


Hrabina, arietta Dzidziego

z III aktu opery (Po co się to myśl natęża) na tenor i orkiestrę (1860), ca 2'
Obsada: T solo-2222-4210-archi
więcej...


Hrabina, muzyka baletowa

z II aktu opery (1860), ca 13'
Obsada: 3222-4231-batt (2esec) ar-archi
więcej...


Hrabina

opera w 3 aktach (1860)
Obsada: 3S 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt ar-archi
więcej...


Hrabina, pieśń Hrabiny

z III aktu opery (Zbudzić się z ułudnych snów) na sopran i orkiestrę (1860), ca 3'
Obsada: S solo-2222-4231-batt (4esec)-archi
więcej...


Hrabina, piosnka Broni

z II aktu opery (Szemrze strumyk) na sopran i orkiestrę (1860), ca 3'
Obsada: S solo-2222-4230-batt (4esec)-archi
więcej...


Hrabina, piosnka Chorążego

z I aktu opery (Pomnę, ojciec waścin gadał) na bas i orkiestrę (1860), ca 2'
Obsada: B solo-2222-2200-archi
więcej...


Hrabina

Polonez ''Pan Chorąży'' z III aktu opery (1860), ca 4'
Obsada: 0000-0000-archi (0.0.1.3.1)
więcej...


Hrabina, polonez

z III aktu opery, na orkiestrę smyczkową (1860), ca 4'
Obsada: 0000-0000-archi
więcej...


Hrabina, polonez

z III aktu opery (Z sygnetem ręka głaszcze wąs) na chór i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: coro misto-1121-1110-batt (2esec)-archi


Hrabina, recytatyw i aria Kazimierza

z III aktu opery (Rodzinna wioska już się uśmiecha; O zacni ludzie) na tenor i orkiestrę (1860), ca 7'
Obsada: T solo-2222-4230-batt (2esec)-archi
więcej...


Hrabina, recytatyw i aria Kazimierza

z I aktu opery (Więc mi już każdy; Od twojej woli) na tenor i orkiestrę (1860), ca 5'
Obsada: T solo-1222-4200-tmp-archi
więcej...


Hrabina, recytatyw i piosnka Broni

z III aktu opery (Goździk, urok; Gdy mi kto z boku wspomni Kaźmierza) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: S solo-1222-2000-archi
więcej...


Hrabina, uwertura do opery

(1860), ca 8'
Obsada: 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc — Strings


Hrabina, włoska aria Ewy

z II aktu opery (Per que' belli labbri) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'
Obsada: S solo-2222-4210-archi
więcej...


I Kwartet smyczkowy d-moll

więcej...


Jawnuta, mazur

z opery (1866), ca 6'
Obsada: 3222-4331-batt (3esec)-archi
więcej...


Jawnuta

opera w 2 aktach (1860)
Obsada: 1S 2MS 2T 2Bar. 2B-coro misto-2222-4231-batt (4esec)-archi


Jawnuta, taniec cygański

z opery (1860), ca 4'
Obsada: 3222-4231-batt (2esec)-archi
więcej...


Jawnuta, uwertura

do opery (1860), ca 5'
Obsada: 3222-4231-batt (2esec)-archi
więcej...


Kochanka hetmańska

na fortepian na cztery ręce więcej...


Kochanka hetmańska, uwertura

do opery (1854), ca 7'
Obsada: 2222-4230-batt (2esec)-archi


Kontredanse

na fortepian na cztery ręce więcej...


Koszykarz

pieśń na baryton i orkiestrę smyczkową (1866), ca 5'
Obsada: Bar. solo-0000-0000-archi
więcej...


Księżyc i rzeczka

pieśń na głos i orkiestrę smyczkową (przed 1846), ca 3'
Obsada: Bar. solo-0000-0000-archi
więcej...


Kwartety smyczkowe

[d-moll i F-dur] głosy (I: przed 1840; II: 1839), ca I: 18''; II: 15'' więcej...


Lećcie pieśni i piosenki

Śpiewniczek
Obsada: SA
więcej...


Lilla Weneda nr 1

muzyka do tragedii Juliusza Słowackiego
Obsada: 2222-4221-archi


Liryki i romanse

na głos i fortepian więcej...


I Litania ostrobramska

na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1843), ca 20'
Obsada: SATB soli-coro misto-0202-2210-pf-archi
więcej...


II Litania ostrobramska

na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1849), ca 20'
Obsada: SATB soli-coro misto-2121-2210-batt-archi
więcej...


III Litania ostrobramska

na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (przed 1854), ca 20'
Obsada: SATB soli-coro misto-2222-4231-batt-archi
więcej...


IV Litania ostrobramska

na głosy solo, chór mieszany, fortepian (organy) lub orkiestrę (1855), ca 20'
Obsada: SATB soli-coro misto- 2222-4230-tmp pf-archi
więcej...


Litanie ostrobramskie

więcej...


Madonna

kantata na baryton, chór mieszany i orkiestrę (1855), ca 8'
Obsada: Bar. solo-coro misto-2220-2110-pf-archi


Marsz żałobny Antoniego Orłowskiego

na orkiestrę symfoniczną, ca 10'
Obsada: 2222-4231-batt(4esec)-archi
więcej...


Mazur weselny

na orkiestrę (ok. 1870), ca 4'
Obsada: 2222-4231-batt-archi


Mazur z opery „Halka”

z I aktu opery [G. Fitelberg] (1858), ca 5'
Obsada: 2222-4231-batt-archi
więcej...


Milda

kantata litewska na głosy solo (2SATB), chór mieszany i orkiestrę (1848), ca 25'
Obsada: 2SATB soli-coro misto-2222-4231-tmp-archi


Monte Christo, mazur i taniec hiszpański

z baletu (1866), ca 6'
Obsada: 2222-4231-batt-archi


Morel

pieśń w aranżacji na orkiestrę (1842), ca 4'
Obsada: 2222-4230-tmp-archi


Msza łacińska Des-dur

(1870), ca 31'
Obsada: MixedCh — Strings


Msza łacińska Es-dur

(1865), ca 25'
Obsada: MixedCh — Strings


Msza Piotrowińska

na 4-głosowy chór mieszany i solistów z towarzyszeniem organów (1872), ca 20'
Obsada: SATB, soli, org
więcej...


Msza polska d-moll

(1850), ca 16'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Msza polska e-moll

(1855), ca 16'
Obsada: FCh — Org — Strings
więcej...


Najpiękniejsze melodie

w łatwym układzie na fortepian z.1 więcej...


Na kwaterunku

balet w 1 akcie (1868)
Obsada: 2222-4231-batt ar-archi
więcej...


Nijoła

kantata na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1848), ca 36'
Obsada: S Bar. soli-coro misto-2222-4210-batt pf-archi


Nowy Don Kiszot czyli sto szaleństw

krotochwila w 3 aktach (1841)


Nowy Don Kiszot czyli sto szaleństw: uwertura

(1841), ca 5'
Obsada: 2222-2210-tmp-archi


Ojcze nasz

(przed 1860), ca 3'
Obsada: MixedCh — Strings


Pani Twardowska

ballada na tenor, baryton, bas, chór mieszany i orkiestrę (1869), ca 16'
Obsada: T Bar. B soli-coro misto-2222-2210-tmp-archi
więcej...


Paria, Aria Akebara

akt 3 opery (Bogowie miłości) (1869), ca 3'
Obsada: solo: B 0 0 2 2 — 0 1 3 1 — Strings(0/6/5/4)
więcej...


Paria

opera w 3 aktach (1869), ca 10'
Obsada: 1S 1Ms 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt 2ar-archi
więcej...


Paria, recytatyw i romans Neali

z II aktu opery (Paria! On Paria; Snują się z dala) na sopran i orkiestrę (1869), ca 5'
Obsada: S solo-1222-0000-ar-archi
więcej...


Paria, uwertura

do opery (1869), ca 10'
Obsada: 2222-4231-batt-archi
więcej...


Paria, uwertura

do opery więcej...


Pierroty

kontredans na orkiestrę, ca 7'
Obsada: 1200-2110-batt-archi


Pieśni (1-3): Piosnka żołnierza; Krakowiak; Kozak

na głos i orkiestrę, ca 9'
Obsada: canto-3222-4231-batt-archi


Pieśni (1-4): Polna różyczka; Ruta; Kwiatek; Powrót wiosny

na głos i orkiestrę, ca 10'
Obsada: canto-1121-0000-archi


Pieśni (1-7): Krakowiak; Groźna dziewczyna; Dziad i baba; Złota rybka; Pieśń wieczorna; O matko moja; Sołtys

na głos i orkiestrę, ca 22'
Obsada: canto-2222-2210-tmp-archi


Pieśni, arie i tańce

w łatwym układzie na fortepian więcej...


Pieśni religijne

utwory solowe i duety z towarzyszeniem organów lub fortepianu więcej...


Pieśni wybrane

na 3 głosowy chór mieszany i fortepian
Obsada: SAB, pf
więcej...


Pieśni wybrane

na chór męski a cappella
Obsada: TTBB
więcej...


Pieśni wybrane

na chór męski a cappella (part. studyjna)


Pieśni wybrane

na chór mieszany a capella
Obsada: SATB
więcej...


Pieśni wybrane na chór żeński


Obsada: SSA, SSAA


Pieśni wybrane

na chór żeński a cappella


Pieśń wieczorna

pieśń w aranżacji na orkiestrę, ca 3'
Obsada: 0000-0100-trg-archi


Pieśń wojenna

na baryton i orkiestrę, ca 2'
Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt-archi


Piosnka żołnierza

na głos i fortepian


Piosnka żołnierza

pieśń w aranżacji na orkiestrę (przed 1844), ca 2'
Obsada: 1111-2200-batt-archi


Polka "Leokadia"

na orkiestrę symfoniczną, ca 2'
Obsada: 2120-2210-tmp-archi
więcej...


Polonez D-dur poświęcony A. Żółkowskiemu

na orkiestrę symfoniczną (ok.. 1863), ca 7'
Obsada: 2222-4230-batt-archi
więcej...


Polonez koncertowy A-dur

na orkiestrę symfoniczną (przed 1866), ca 7'
Obsada: 2222-4231-batt (4esec) ar-archi
więcej...


Polonez obywatelski

na orkiestrę symfoniczną (1869), ca 6'
Obsada: 2121-2220-batt(4esec)-archi
więcej...


Polonez uroczysty Es-dur

na orkiestrę symfoniczną, ca 6'
Obsada: 2222-4231-batt ar-archi


Prząśniczka

opracowanie na flet i fortepian więcej...


Prząśniczka

opracowanie na fortepian
Obsada: pf


Prząśniczka

opracowanie na kwartet smyczkowy więcej...


Prząśniczka

pieśń na sopran i orkiestrę (1846), ca 2'
Obsada: S solo-2121-2210-batt-archi


Psalm 25 (24): Vide humilitatem meam

(1968), ca 3'
Obsada: MixedCh — Org — Strings


Requiem aeternam cis-moll

(ca 1860), ca 4'
Obsada: solo: 11 solo voices MixedCh — 2 2 2 2 — 2 2Crt 0 3 1 — Timp Harp — Strings


Rokiczana: Ballada o Florianie Szarym, akt III

na baryton, chór męski i orkiestrę (1859), ca 7'
Obsada: Bar. solo-coro maschile-2222-2230-batt (2esec)-archi
więcej...


Rokiczana: Pieśń Rokiczany

(1859), ca 5'
Obsada: Ms solo-2222-4210-archi
więcej...


Sonety krymskie

na chór mieszany, tenor solo i orkiestrę symfoniczną (1867), ca 44'
Obsada: T, pf
więcej...


Sonety krymskie

na chór mieszany, tenor solo i orkiestrę symfoniczną (1867), ca 44'
Obsada: T solo-coro misto-2222-4231-batt ar-archi
więcej...


Stary kapral

pieśń na głos i orkiestrę (1857), ca 6'
Obsada: A(B) solo-2022-2000-batt-archi
więcej...


Straszny dwór, aria Cześnikowej

z I aktu opery (Z tej strony) na sopran i orkiestrę (1863), ca 4'
Obsada: S solo-2222-4000-archi
więcej...


Straszny dwór, aria Miecznika

z II aktu opery (Kto z mych dziewek serce której) na baryton i orkiestrę (1862), ca 4'
Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt (1esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, aria Skołuby

z III aktu opery (Ten zegar stary) na bas i orkiestrę (1862), ca 4'
Obsada: B solo-1022-0000-archi
więcej...


Straszny dwór, aria Zbigniewa

z III aktu opery (Gdym przy wieczerzy patrzył w jej oczy) na bas i orkiestrę (1863), ca 2'
Obsada: B solo-2222-4000-batt (2esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, chór dziewcząt

z II aktu opery (Spod igiełek) na chór żeński i orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: coro femminile-2222-4000-archi
więcej...


Straszny dwór, duet Macieja i Skołuby, aria Skołuby

akt 3/12 (Czemuśmy nie wzięli świecy?, Ten zegar stary) (1862), ca 7'
Obsada: solo: Bar B 1 2 2 2 — 4 0 0 0 — Timp — Strings
więcej...


Straszny dwór, dumka Jadwigi

z II aktu (Biegnie słuchać w lasy, w knieje) na mezzosopran i orkiestrę (1863), ca 5'
Obsada: MS solo-2222-4000-archi
więcej...


Straszny dwór, intrada i scena I opery

(Więc gdy się rozstaniem; Kto żyw, kto brat, bierz w dłoń pełną czaszę) na tenor, baryton, bas, chór męski i orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: 1T 1Bar. 1B soli-coro maschile-2222-4430-batt-archi
więcej...


Straszny dwór, intrada

do opery (1865), ca 5'
Obsada: 2222-4231-batt (3esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, mazur

z IV aktu opery (Hej, uderzcie siarczyście) na chór mieszany i orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt-archi
więcej...


Straszny dwór, mazur

z IV aktu opery na orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: 2222-4231-batt-archi
więcej...


Straszny dwór, recytatyw i aria Hanny

z IV aktu (Do grobu trwać; Któraż to, która tej ziemi córa) na sopran i orkiestrę (1863), ca 5'
Obsada: S solo-2222-4230-batt(1esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, recytatyw Stefana i aria z kurantem

z III aktu opery (Cisza dokoła; Słyszę piosnkę) na tenor i orkiestrę (1863), ca 8'
Obsada: T solo-2222-4000-batt-archi; banda: fl.ar.pf.cmplli.arm
więcej...


Straszny dwór, scena chóralna (Kulig)

z IV aktu opery (Od terema do terema) na chór mieszany i orkiestrę (1863), ca 1'
Obsada: coro misto-2222-4231-batt (5esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, scena lania wosku

z II aktu opery (Już ogień płonie) na sopran, mezzosopran, tenor, baryton, chór żeński i orkiestrę (1862), ca 6'
Obsada: SMSTBar. soli-coro femminile-2222-4230-tmp-archi
więcej...


Straszny dwór, tercet: Cześnikowa, Stefan, Zbigniew

z I aktu opery (Witam was, kochane dzieciska) na sopran, tenor, bas i orkiestrę (1863), ca 7'
Obsada: 1S 1T 1B soli-2222-4030-batt (1esec)-archi
więcej...


Straszny dwór, tercet Stefana, Macieja i Zbigniewa

akt 1/3 (Cichy domku) (1862), ca 6'
Obsada: solo: T Bar B 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — Timp — Strings
więcej...


Straszny dwór

opera w czterech aktach, wyciąg fortepianowy (1862), ca 150' więcej...


Straszny Dwór

partytura, opera w 4 aktach (1862), ca 150
Obsada: 1S 2Ms 1A 2T 2Bar 2B-coro misto-3222-4331-batt ar pf arm-archi
więcej...


Sub tuum praesidium

(ca 1850), ca 5'
Obsada: solo: B 2 1 2 0 — 2 2 0 0 — Timp — Strings


Sześć polonezów

na fortepian więcej...


Śpiewak w obcej stronie.

Wybór pieśni w historycznych przekładach więcej...


Śpiewnik domowy

antologia pieśni na głos z fortepianem, zeszyt 3 więcej...


Śpiewnik domowy

Antologia pieśni na głos z fortepianem, z. 1 więcej...


Śpiewnik domowy

Antologia pieśni na głos z fortepianem, z. 2 więcej...


Śpiewnik domowy

Antologia pieśni na głos z fortepianem, z. 5 więcej...


Śpiewnik domowy zeszyt 4

antologia pieśni na głos z fortepianem więcej...


Śpiew Szekspira z opery "Sen wieszcza"

na głos i orkiestrę (1853), ca 6'
Obsada: B solo-2222-2000-archi


Tam na górze jawor stoi

na chór mieszany a cappella, ca 3'
Obsada: SATB, S solo


Trzech Budrysów

ballada na baryton i orkiestrę (1839), ca 8'
Obsada: Bar. solo-1222-4200-batt-archi


Trzy fraszki

na fortepian
Obsada: pf
więcej...


Trzy pieśni chóralne

na chór mieszany i fortepian
Obsada: SATB, pf


Trzy walce

na fortepian więcej...


Utwory fortepianowe

więcej...


Utwory orkiestrowe

Dzieła. Tom 32 więcej...


Uwertura do opery Paria

(1869), ca 10'
Obsada: 2222-4231-batt (2esec)-archi
więcej...


Uwertura do opery Verbum nobile

(1861), ca 6'
Obsada: 2222-4230-batt (2esec)-archi
więcej...


Verbum nobile

opera w 1 akcie (1860)
Obsada: 1S 2Bar. 2B soli-coro misto-2222-4230-batt-archi
więcej...


Verbum nobile

opera w 1 akcie, partytura (1860) więcej...


Verbum nobile, recytatyw i aria Marcina,

nr 8 (I fortuny, i korony) na baryton i orkiestrę (1860), ca 5'
Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt (1esec)-archi
więcej...


Verbum nobile, recytatyw i aria Stanisława,

nr 4 (Nakaż, niech ożywcze słonko) na baryton i orkiestrę (1860), ca 2'
Obsada: Bar. solo-2222-4230-archi
więcej...


Verbum nobile, recytatyw i arioso Serwacego,

nr 2 (Zanim utrudzone oczy) na bas i orkiestrę (1860), ca 3'
Obsada: B solo-0020-1000-archi
więcej...


Verbum nobile, recytatyw i dumka Zuzi,

2 wersje, nr 7 i 7b (Stacho odjeżdża; Jak tu ująć żal na wodze) na sopran i orkiestrę (1860), ca 5'
Obsada: S solo-1222-2000-ar-archi
więcej...


Verbum nobile, recytatyw i pieśń Bartłomieja,

nr 3 (Rodzic powiada) na bas i orkiestrę (1861), ca 4'
Obsada: B solo-0202-2000-archi
więcej...


Verbum nobile

opera w 1 akcie, wyciąg fortepianowy (1860) więcej...


Walc es-moll

na fortepian
Obsada: pf


Wesołe kumoszki z Windsoru

muzyka baletowa do opery O. Nicolaia, ca 9'
Obsada: 2222-2231-batt (4esec) ar-archi


Wesół i szczęśliwy

krakowiak na tenor i orkiestrę, ca 5'


Wędrowna ptaszyna

na głos i fortepian więcej...


Widma

Sceny liryczne z poematu Adama Mickiewicza Dziady (1859), ca 75'
Obsada: 2S T Bar. soli-coro misto-2222-4231-batt-archi


Wiosna

na fortepian


Witolorauda

litewskie pieśni żałobne z czasów pogańskich na chór męski i orkiestrę (1842), ca 10'
Obsada: coro maschile-1121-2230-batt-archi


Wybór Arii Operowych

na bas i fortepian


Wybór arii operowych

na mezzosopran i fortepian więcej...


Wybór arii operowych

na sopran i fortepian więcej...


Wybór Arii Operowych

na tenor i fortepian więcej...


Zgodnym chórem z.1

Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i fortepian
Obsada: ChildrCh — Timp Pno — Strings
więcej...


Zgodnym chórem z.2

Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i fortepian więcej...


Zgodnym chórem z.2

Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i orkiestrę smyczkową
Obsada: ChildrCh — Timp Pno — Strings
więcej...


Zgodnym chórem z. 1

Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i orkiestrę smyczkową więcej...


Znasz-li ten kraj

i inne pieśni na głos i gitarę więcej...


Znasz-li ten kraj

pieśń na głos i orkiestrę (1846), ca 5'
Obsada: S (T) solo-2221-2000-archi
więcej...


Żal dziewczyny

pieśń na mezzosopran i orkiestrę (1842), ca 6'
Obsada: MS solo-1120-2000-archi