Opuszczasz polską wersję strony.
Na stronie anglojęzycznej nie będziesz mieć możliwości kontynuacji zakupów.
Czy chcesz przejść na wersję anglojęzyczną?
TAK NIE
wg alfabetu wg kategorii
Utwory z katalogu PWM
Solowe
Muzyka sceniczna
Flis
opera w 1 akcie (1858), ca 60'Obsada: solo: S 2T Bar 2B MixedCh — 2[Picc.2] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, BDr, Cyms] — Strings
Flis
opera w jednym akcie - wyciąg fortepianowy (1858), ca 59'Obsada: 1S 2T 1Bar 2B solo-coro misto-2222-4231-batt (3esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), P. Rivoli (S), J. Stysińki (B), W. Troszel (B) , J. Dobrski (T), J. Koehler (T), A. Żółkowski (Bar.)
Publikacje powiązane: Flis, recytatyw i dumka Zosi, Flis, recytatyw Szóstaka i aria Jakuba, Flis, aria Franka, Flis,
Autor opracowania: Włodzimierz Ormicki,
mniej...
Flis, duet Zosi i Szóstaka
scena 3 z opery (Któż mnie biedną pocieszy) (1858), ca 3'Obsada: Solo: S B 2[Picc.2] 2 2 3 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, Dr, BDr, Cym] — Strings
Halka
opera w 4 aktach (wersja warszawska), wyciąg fortepianowy (1857), ca 122' więcej...Wykonawcy: J. Quattrini (dir.), P. Rivoli (S), J. Dobrski (T), W. Troszel (B), A. Ziólkowski (B)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Władysław Raczkowski,
mniej...
Halka
opera w 4 aktach (wersja warszawska), partytura (1857), ca 122'Obsada: 1S 1MS 4T 2Bar. 3B soli-coro misto-2222-4231-batt ar org-archi więcej...
Wykonawcy: dir. J. Quattrini, P. Rivoli (S), J. Dobrski (T), W. Troszel (B), A. Ziółkowski (B)
Publikacje powiązane: Halka, uwertura do opery, Halka, tańce góralskie, Halka, recytatyw i aria Halki, Halka, aria Halki, Halka, recytatyw i aria Halki, Halka, aria Jontka, Halka, recytatyw i aria Jontka, Halka, aria Janusza, Halka, aria Stolnika, Halka, duet Halki i Janusza, Halka, duet Janusza i Jontka, Halka, polonez, Halka, polonez, Halka, Halka, mazur ,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski, Grzegorz Fitelberg,
Halka, uwertura
Halka. Uwertura
Tańce góralskie z opery "Halka"
Fantazja z opery "Halka"
mniej...
Halka, modlitwa w kościółku
akt 4/5 (Ojcze z niebios) (1857), ca 2'Obsada: MixedCh — Organ — Strings(8 7/6/5/4)
Hrabina
opera w 3 aktach (1860)Obsada: 3S 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt ar-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), P. Rivoli, J. Chodowiecka (S), W. Troszel (B), M. Kamiński (T)
mniej...
Jawnuta
opera w 2 aktach (1860)Obsada: 1S 2MS 2T 2Bar. 2B-coro misto-2222-4231-batt (4esec)-archi
Paria
opera w 3 aktach (1869), ca 10'Obsada: 1S 1Ms 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt 2ar-archi więcej...
Paria, Aria Akebara
akt 3 opery (Bogowie miłości) (1869), ca 3'Obsada: solo: B 0 0 2 2 — 0 1 3 1 — Strings(0/6/5/4) więcej...
Straszny dwór
opera w czterech aktach, wyciąg fortepianowy (1862), ca 150' więcej...Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), H. Majeranowska (S), B. Dowiakowska (S), J. Hess (MS), J. Dobrski (T), J. Koehler (Bar.), J. Prochazka (B), W. Troszel (B)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
mniej...
Straszny Dwór
partytura, opera w 4 aktach (1862), ca 150Obsada: 1S 2Ms 1A 2T 2Bar 2B-coro misto-3222-4331-batt ar pf arm-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), H. Majeranowska (S), B. Dowiakowska (S), J. Hess (MS), J. Dobrski (T), J. Koehler (Bar.), J. Prochazka (B), W. Troszel (B)
Publikacje powiązane: Straszny dwór, intrada i scena I opery, Straszny dwór, mazur, Straszny dwór, recytatyw Stefana i aria z kurantem, Straszny dwór, aria Miecznika, Straszny dwór, aria Skołuby, Straszny dwór, aria Zbigniewa, Straszny dwór, tercet: Cześnikowa, Stefan, Zbigniew, Straszny dwór, scena lania wosku, Straszny dwór, scena chóralna (Kulig), Straszny dwór, chór dziewcząt, Straszny dwór, mazur, Straszny dwór, aria Cześnikowej, Straszny dwór, dumka Jadwigi, Straszny dwór, recytatyw i aria Hanny, Straszny dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, duet Macieja i Skołuby, aria Skołuby
akt 3/12 (Czemuśmy nie wzięli świecy?, Ten zegar stary) (1862), ca 7'Obsada: solo: Bar B 1 2 2 2 — 4 0 0 0 — Timp — Strings więcej...
Straszny dwór, tercet Stefana, Macieja i Zbigniewa
akt 1/3 (Cichy domku) (1862), ca 6'Obsada: solo: T Bar B 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — Timp — Strings więcej...
Verbum nobile
opera w 1 akcie, wyciąg fortepianowy (1860) więcej...Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), W. Troszel (B), J. Koehler (Bar.), B. Dowiakowska (S), A. Ziółkowski (B), A. Kozieradzki (Bar.)
Publikacje powiązane: Verbum nobile,
mniej...
Verbum nobile
opera w 1 akcie (1860)Obsada: 1S 2Bar. 2B soli-coro misto-2222-4230-batt-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), Wilhelm Troszel (B), Jan Koehler (Bar.), Bronisława Dowiakowska (S), Adolf Ziółkowski (B), Adolf Kozieradzki (Bar.)
Publikacje powiązane: Verbum nobile, recytatyw i dumka Zuzi,, Verbum nobile, recytatyw i aria Stanisława,, Verbum nobile, recytatyw i arioso Serwacego,, Verbum nobile, recytatyw i pieśń Bartłomieja,, Verbum nobile, Verbum nobile,
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Muzyka sakralna
Msza Piotrowińska
na 4-głosowy chór mieszany i solistów z towarzyszeniem organów (1872), ca 20'Obsada: SATB, soli, org więcej...
Psalm 25 (24): Vide humilitatem meam
(1968), ca 3'Obsada: MixedCh — Org — Strings
Requiem aeternam cis-moll
(ca 1860), ca 4'Obsada: solo: 11 solo voices MixedCh — 2 2 2 2 — 2 2Crt 0 3 1 — Timp Harp — Strings
Sub tuum praesidium
(ca 1850), ca 5'Obsada: solo: B 2 1 2 0 — 2 2 0 0 — Timp — Strings
Utwory w antologiach
Śpiewnik domowy zeszyt 4
antologia pieśni na głos z fortepianem więcej...Publikacje powiązane: Śpiewnik domowy, Śpiewnik domowy,
Autor opracowania: Witold Rudziński,
mniej...
Kameralne
Orkiestrowe
Dary
pieśń w aranżacji na orkiestrę (1852), ca 5'Obsada: 2121-2210-batt-archi
Elegia
opracowanie na orkiestrę symfoniczną (przed 1866), ca 3'Obsada: 2322-4230-batt-archi więcej...
Flis, uwertura
na orkiestrę [K. Sikorski] (1858), ca 9'Obsada: 2222-4231-batt (3esec)-archi więcej...
Halka, mazur
z I aktu opery [K. Sikorski] (1858), ca 5'Obsada: 2222-4231-batt (4esec)-archi więcej...
Halka, mazur
z I aktu opery [T. Kiesewetter] (1858), ca 5'Obsada: 11(ad lib.)21(ad lib.)-2(ad lib.)210-batt ar pf dir-archi więcej...
Halka, tańce góralskie
z III aktu opery (1858), ca 5'Obsada: 2322-4231-batt (3esec)-archi więcej...
Hrabina
Polonez ''Pan Chorąży'' z III aktu opery (1860), ca 4'Obsada: 0000-0000-archi (0.0.1.3.1) więcej...
Hrabina, muzyka baletowa
z II aktu opery (1860), ca 13'Obsada: 3222-4231-batt (2esec) ar-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), R. Turczynowicz (choreografia)
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Hrabina, polonez
z III aktu opery, na orkiestrę smyczkową (1860), ca 4'Obsada: 0000-0000-archi więcej...
Hrabina, uwertura do opery
(1860), ca 8'Obsada: 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc — Strings
Kochanka hetmańska, uwertura
do opery (1854), ca 7'Obsada: 2222-4230-batt (2esec)-archi
Lilla Weneda nr 1
muzyka do tragedii Juliusza SłowackiegoObsada: 2222-4221-archi
Marsz żałobny Antoniego Orłowskiego
na orkiestrę symfoniczną, ca 10'Obsada: 2222-4231-batt(4esec)-archi więcej...
Mazur z opery „Halka”
z I aktu opery [G. Fitelberg] (1858), ca 5'Obsada: 2222-4231-batt-archi więcej...
Monte Christo, mazur i taniec hiszpański
z baletu (1866), ca 6'Obsada: 2222-4231-batt-archi
Morel
pieśń w aranżacji na orkiestrę (1842), ca 4'Obsada: 2222-4230-tmp-archi
Nowy Don Kiszot czyli sto szaleństw: uwertura
(1841), ca 5'Obsada: 2222-2210-tmp-archi
Paria
opera w 3 aktach (1869), ca 10'Obsada: 1S 1Ms 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt 2ar-archi więcej...
Pieśń wieczorna
pieśń w aranżacji na orkiestrę, ca 3'Obsada: 0000-0100-trg-archi
Piosnka żołnierza
pieśń w aranżacji na orkiestrę (przed 1844), ca 2'Obsada: 1111-2200-batt-archi
Polonez D-dur poświęcony A. Żółkowskiemu
na orkiestrę symfoniczną (ok.. 1863), ca 7'Obsada: 2222-4230-batt-archi więcej...
Polonez koncertowy A-dur
na orkiestrę symfoniczną (przed 1866), ca 7'Obsada: 2222-4231-batt (4esec) ar-archi więcej...
Polonez obywatelski
na orkiestrę symfoniczną (1869), ca 6'Obsada: 2121-2220-batt(4esec)-archi więcej...
Polonez uroczysty Es-dur
na orkiestrę symfoniczną, ca 6'Obsada: 2222-4231-batt ar-archi
Straszny dwór, mazur
z IV aktu opery na orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: 2222-4231-batt-archi więcej...
Utwory orkiestrowe
Dzieła. Tom 32 więcej...Publikacje powiązane: Polonez obywatelski, Marsz żałobny Antoniego Orłowskiego, Polka "Leokadia", Polonez koncertowy A-dur,
mniej...
Wesołe kumoszki z Windsoru
muzyka baletowa do opery O. Nicolaia, ca 9'Obsada: 2222-2231-batt (4esec) ar-archi
Wokalno-instrumentalne
Ballada o Florianie Szarym
z III aktu opery ''Rokiczana'' na baryton, chór męski i orkiestrę (1859), ca 7' więcej...Publikacje powiązane: Rokiczana: Ballada o Florianie Szarym, akt III,
Autor opracowania: Włodzimierz Poźniak,
Numer w serii: 14
mniej...
Dziad i baba
pieśń na głos i orkiestrę, ca 4'Obsada: canto-1121-2210-batt (2esec)-archi
Flis
opera w 1 akcie (1858), ca 60'Obsada: solo: S 2T Bar 2B MixedCh — 2[Picc.2] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, BDr, Cyms] — Strings
Flis, aria Franka
scena 6 (Płyną tratwy po Wiśle) na tenor, chór męski i orkiestrę (1858), ca 5'Obsada: T solo-coro maschile-2222-4010-archi więcej...
Flis, chór flisaków
scena 5 opery (Ho, ho! Dzisiaj mamy już pogodę) (1858), ca 2'Obsada: coro maschile-2222-4231-archi
Flis, duet Zosi i Szóstaka
scena 3 z opery (Któż mnie biedną pocieszy) (1858), ca 3'Obsada: Solo: S B 2[Picc.2] 2 2 3 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, Dr, BDr, Cym] — Strings
Flis, recytatyw i aria Jakuba
scena 9 z opery (Dość tych żartów panowie; Ach, nie mów tego) na baryton i orkiestrę (1858), ca 6'Obsada: Bar. solo-2222-4210-tmp-archi więcej...
Flis, recytatyw i dumka Zosi
scena 2 z opery (Okropny ten poranek; Ach, tyś może wśród tej burzy) na sopran i orkiestrę (1858), ca 6'Obsada: S solo-2222-4000-archi więcej...
Flis, recytatyw Szóstaka i aria Jakuba
scena 4 (Biedna dziewczyna; Odkąd żyję w tym tu mieście) na baryton, bas i orkiestrę (1858), ca 6'Obsada: 1B 1Bar. soli-2222-4210-batt (3esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), Żółkowski (Bar.), W. Troszel (B)
Publikacje powiązane: Flis,
mniej...
Flis, uwertura
na chór i orkiestrę [W. Ormicki] (1858), ca 9'Obsada: coro misto-2222-4231-batt (3esec)-archi więcej...
Halka, aria Halki
z I aktu opery (Jako od wichru) na sopran i orkiestrę (1857), ca 2'Obsada: S solo-1222-2000-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.), P. Rivoli (S)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, aria Janusza
z I aktu opery (Skąd tu przybyła) na baryton i orkiestrę (1857), ca 3'Obsada: Bar. solo-1222-4231-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, aria Jontka
z II aktu opery (I ty mu wierzysz) na tenor i orkiestrę (1857), ca 5'Obsada: T solo-2222-4231-tmp-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.), J. Dobrski (T)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, aria Stolnika
z I aktu opery (O mościwi mi panowie) na bas i orkiestrę (1857), ca 3'Obsada: B solo-2222-4210-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, duet Halki i Janusza
z I aktu opery (O Jaśko! Mój drogi) na sopran, baryton i orkiestrę (1857), ca 7'Obsada: 1S 1Bar. soli-2222-4231-tmp-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, duet Janusza i Jontka
z II aktu opery (I skądże ty, tak wodzić śmiesz) na baryton, tenor i orkiestrę (1857), ca 3'Obsada: T Bar. soli-2222-4231-batt (1esec)-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, modlitwa w kościółku
akt 4/5 (Ojcze z niebios) (1857), ca 2'Obsada: MixedCh — Organ — Strings(8 7/6/5/4)
Halka, polonez
z I aktu opery (Niechaj żyje para młoda) na chór i orkiestrę (1857), ca 5'Obsada: coro misto-2222-4231-batt (4esec)-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, recytatyw i aria Halki
z II aktu opery (O jakżebym klęczeć już chciała; Gdyby rannym słonkiem) na sopran i orkiestrę (1857), ca 7'Obsada: S solo-2222-4201-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.), P. Rivoli (S)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, recytatyw i aria Halki
z IV aktu opery (Dzieciątko nam umiera; O mój maleńki) na sopran i orkiestrę (1857), ca 6'Obsada: S solo-2222-4231-batt (2esec) org-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.), P. Rivoli (S)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Halka, recytatyw i aria Jontka
z IV aktu opery (Nieszczęsna Halka; Szumią jodły) na tenor i orkiestrę (1857), ca 7'Obsada: T solo-1222-4031-tmp-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.), J. Dobrski (T)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Hrabina, aria Hrabiny
z II aktu opery (Suknio, coś mnie tak zdobiła; Dźwięk dokoła, blask i woń) na sopran i orkiestrę (1860), ca 6'Obsada: S solo-2222-4230-batt (1esec)-archi więcej...
Hrabina, aria Hrabiny
z III aktu opery (On tu przybywa) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: S solo-1222-2000-archi więcej...
Hrabina, arietta Broni
z I aktu opery (O mój dziaduniu) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: S solo-2222-4000-archi więcej...
Hrabina, arietta Dzidziego
z III aktu opery (Po co się to myśl natęża) na tenor i orkiestrę (1860), ca 2'Obsada: T solo-2222-4210-archi więcej...
Hrabina, pieśń Hrabiny
z III aktu opery (Zbudzić się z ułudnych snów) na sopran i orkiestrę (1860), ca 3'Obsada: S solo-2222-4231-batt (4esec)-archi więcej...
Hrabina, piosnka Broni
z II aktu opery (Szemrze strumyk) na sopran i orkiestrę (1860), ca 3'Obsada: S solo-2222-4230-batt (4esec)-archi więcej...
Hrabina, piosnka Chorążego
z I aktu opery (Pomnę, ojciec waścin gadał) na bas i orkiestrę (1860), ca 2'Obsada: B solo-2222-2200-archi więcej...
Hrabina, polonez
z III aktu opery (Z sygnetem ręka głaszcze wąs) na chór i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: coro misto-1121-1110-batt (2esec)-archi
Hrabina, recytatyw i aria Kazimierza
z I aktu opery (Więc mi już każdy; Od twojej woli) na tenor i orkiestrę (1860), ca 5'Obsada: T solo-1222-4200-tmp-archi więcej...
Hrabina, recytatyw i aria Kazimierza
z III aktu opery (Rodzinna wioska już się uśmiecha; O zacni ludzie) na tenor i orkiestrę (1860), ca 7'Obsada: T solo-2222-4230-batt (2esec)-archi więcej...
Hrabina, recytatyw i piosnka Broni
z III aktu opery (Goździk, urok; Gdy mi kto z boku wspomni Kaźmierza) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: S solo-1222-2000-archi więcej...
Hrabina, włoska aria Ewy
z II aktu opery (Per que' belli labbri) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: S solo-2222-4210-archi więcej...
Koszykarz
pieśń na baryton i orkiestrę smyczkową (1866), ca 5'Obsada: Bar. solo-0000-0000-archi więcej...
Księżyc i rzeczka
pieśń na głos i orkiestrę smyczkową (przed 1846), ca 3'Obsada: Bar. solo-0000-0000-archi więcej...
I Litania ostrobramska
na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1843), ca 20'Obsada: SATB soli-coro misto-0202-2210-pf-archi więcej...
II Litania ostrobramska
na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1849), ca 20'Obsada: SATB soli-coro misto-2121-2210-batt-archi więcej...
III Litania ostrobramska
na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (przed 1854), ca 20'Obsada: SATB soli-coro misto-2222-4231-batt-archi więcej...
IV Litania ostrobramska
na głosy solo, chór mieszany, fortepian (organy) lub orkiestrę (1855), ca 20'Obsada: SATB soli-coro misto- 2222-4230-tmp pf-archi więcej...
Madonna
kantata na baryton, chór mieszany i orkiestrę (1855), ca 8'Obsada: Bar. solo-coro misto-2220-2110-pf-archi
Milda
kantata litewska na głosy solo (2SATB), chór mieszany i orkiestrę (1848), ca 25'Obsada: 2SATB soli-coro misto-2222-4231-tmp-archi
Nijoła
kantata na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1848), ca 36'Obsada: S Bar. soli-coro misto-2222-4210-batt pf-archi
Pani Twardowska
ballada na tenor, baryton, bas, chór mieszany i orkiestrę (1869), ca 16'Obsada: T Bar. B soli-coro misto-2222-2210-tmp-archi więcej...
Paria, Aria Akebara
akt 3 opery (Bogowie miłości) (1869), ca 3'Obsada: solo: B 0 0 2 2 — 0 1 3 1 — Strings(0/6/5/4) więcej...
Paria, recytatyw i romans Neali
z II aktu opery (Paria! On Paria; Snują się z dala) na sopran i orkiestrę (1869), ca 5'Obsada: S solo-1222-0000-ar-archi więcej...
Pieśni (1-3): Piosnka żołnierza; Krakowiak; Kozak
na głos i orkiestrę, ca 9'Obsada: canto-3222-4231-batt-archi
Pieśni (1-4): Polna różyczka; Ruta; Kwiatek; Powrót wiosny
na głos i orkiestrę, ca 10'Obsada: canto-1121-0000-archi
Pieśni (1-7): Krakowiak; Groźna dziewczyna; Dziad i baba; Złota rybka; Pieśń wieczorna; O matko moja; Sołtys
na głos i orkiestrę, ca 22'Obsada: canto-2222-2210-tmp-archi
Pieśń wojenna
na baryton i orkiestrę, ca 2'Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt-archi
Prząśniczka
pieśń na sopran i orkiestrę (1846), ca 2'Obsada: S solo-2121-2210-batt-archi
Psalm 25 (24): Vide humilitatem meam
(1968), ca 3'Obsada: MixedCh — Org — Strings
Requiem aeternam cis-moll
(ca 1860), ca 4'Obsada: solo: 11 solo voices MixedCh — 2 2 2 2 — 2 2Crt 0 3 1 — Timp Harp — Strings
Rokiczana: Ballada o Florianie Szarym, akt III
na baryton, chór męski i orkiestrę (1859), ca 7'Obsada: Bar. solo-coro maschile-2222-2230-batt (2esec)-archi więcej...
Sonety krymskie
na chór mieszany, tenor solo i orkiestrę symfoniczną (1867), ca 44'Obsada: T, pf więcej...
Sonety krymskie
na chór mieszany, tenor solo i orkiestrę symfoniczną (1867), ca 44'Obsada: T solo-coro misto-2222-4231-batt ar-archi więcej...
Stary kapral
pieśń na głos i orkiestrę (1857), ca 6'Obsada: A(B) solo-2022-2000-batt-archi więcej...
Straszny dwór
opera w czterech aktach, wyciąg fortepianowy (1862), ca 150' więcej...Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), H. Majeranowska (S), B. Dowiakowska (S), J. Hess (MS), J. Dobrski (T), J. Koehler (Bar.), J. Prochazka (B), W. Troszel (B)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
mniej...
Straszny dwór, aria Cześnikowej
z I aktu opery (Z tej strony) na sopran i orkiestrę (1863), ca 4'Obsada: S solo-2222-4000-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), H. Majeranowska (S)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, aria Miecznika
z II aktu opery (Kto z mych dziewek serce której) na baryton i orkiestrę (1862), ca 4'Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt (1esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), A. Kozieradzki (Bar.)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, aria Skołuby
z III aktu opery (Ten zegar stary) na bas i orkiestrę (1862), ca 4'Obsada: B solo-1022-0000-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moiuszko (dir.), J. Prochazka (B)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, aria Zbigniewa
z III aktu opery (Gdym przy wieczerzy patrzył w jej oczy) na bas i orkiestrę (1863), ca 2'Obsada: B solo-2222-4000-batt (2esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), W. Troszel (Bar.)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, chór dziewcząt
z II aktu opery (Spod igiełek) na chór żeński i orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: coro femminile-2222-4000-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, duet Macieja i Skołuby, aria Skołuby
akt 3/12 (Czemuśmy nie wzięli świecy?, Ten zegar stary) (1862), ca 7'Obsada: solo: Bar B 1 2 2 2 — 4 0 0 0 — Timp — Strings więcej...
Straszny dwór, dumka Jadwigi
z II aktu (Biegnie słuchać w lasy, w knieje) na mezzosopran i orkiestrę (1863), ca 5'Obsada: MS solo-2222-4000-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), J. Hess (MS)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, intrada i scena I opery
(Więc gdy się rozstaniem; Kto żyw, kto brat, bierz w dłoń pełną czaszę) na tenor, baryton, bas, chór męski i orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: 1T 1Bar. 1B soli-coro maschile-2222-4430-batt-archi więcej...
Straszny dwór, recytatyw i aria Hanny
z IV aktu (Do grobu trwać; Któraż to, która tej ziemi córa) na sopran i orkiestrę (1863), ca 5'Obsada: S solo-2222-4230-batt(1esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko, B. Dowiakowska (S)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, recytatyw Stefana i aria z kurantem
z III aktu opery (Cisza dokoła; Słyszę piosnkę) na tenor i orkiestrę (1863), ca 8'Obsada: T solo-2222-4000-batt-archi; banda: fl.ar.pf.cmplli.arm więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), J. Dobrski (T)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, scena lania wosku
z II aktu opery (Już ogień płonie) na sopran, mezzosopran, tenor, baryton, chór żeński i orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: SMSTBar. soli-coro femminile-2222-4230-tmp-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), B. Dowiakowska (S), J. Hess (MS), A. Kozieradzki, Szczepkowski (T)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, tercet Stefana, Macieja i Zbigniewa
akt 1/3 (Cichy domku) (1862), ca 6'Obsada: solo: T Bar B 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — Timp — Strings więcej...
Straszny dwór, tercet: Cześnikowa, Stefan, Zbigniew
z I aktu opery (Witam was, kochane dzieciska) na sopran, tenor, bas i orkiestrę (1863), ca 7'Obsada: 1S 1T 1B soli-2222-4030-batt (1esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), H. Majeranowska (MS), J. Dobrski (T), W. Troszel (B)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Sub tuum praesidium
(ca 1850), ca 5'Obsada: solo: B 2 1 2 0 — 2 2 0 0 — Timp — Strings
Śpiew Szekspira z opery "Sen wieszcza"
na głos i orkiestrę (1853), ca 6'Obsada: B solo-2222-2000-archi
Śpiewnik domowy
Antologia pieśni na głos z fortepianem, z. 1 więcej...Publikacje powiązane: Śpiewnik domowy, Śpiewnik domowy,
Autor opracowania: Witold Rudziński,
mniej...
Śpiewnik domowy
Antologia pieśni na głos z fortepianem, z. 2 więcej...Publikacje powiązane: Śpiewnik domowy, Śpiewnik domowy,
Autor opracowania: Witold Rudziński,
mniej...
Śpiewnik domowy zeszyt 4
antologia pieśni na głos z fortepianem więcej...Publikacje powiązane: Śpiewnik domowy, Śpiewnik domowy,
Autor opracowania: Witold Rudziński,
mniej...
Trzech Budrysów
ballada na baryton i orkiestrę (1839), ca 8'Obsada: Bar. solo-1222-4200-batt-archi
Verbum nobile, recytatyw i aria Marcina,
nr 8 (I fortuny, i korony) na baryton i orkiestrę (1860), ca 5'Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt (1esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), J. Koehler (Bar.)
Publikacje powiązane: Verbum nobile,
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Verbum nobile, recytatyw i aria Stanisława,
nr 4 (Nakaż, niech ożywcze słonko) na baryton i orkiestrę (1860), ca 2'Obsada: Bar. solo-2222-4230-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), A. Ziółkowski (Bar.)
Publikacje powiązane: Verbum nobile,
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Verbum nobile, recytatyw i arioso Serwacego,
nr 2 (Zanim utrudzone oczy) na bas i orkiestrę (1860), ca 3'Obsada: B solo-0020-1000-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), W. Troszel (B)
Publikacje powiązane: Verbum nobile,
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Verbum nobile, recytatyw i dumka Zuzi,
2 wersje, nr 7 i 7b (Stacho odjeżdża; Jak tu ująć żal na wodze) na sopran i orkiestrę (1860), ca 5'Obsada: S solo-1222-2000-ar-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), B. Dowiakowska (S)
Publikacje powiązane: Verbum nobile,
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Verbum nobile, recytatyw i pieśń Bartłomieja,
nr 3 (Rodzic powiada) na bas i orkiestrę (1861), ca 4'Obsada: B solo-0202-2000-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), A. Kozieradzki (B)
Publikacje powiązane: Verbum nobile,
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Widma
Sceny liryczne z poematu Adama Mickiewicza Dziady (1859), ca 75'Obsada: 2S T Bar. soli-coro misto-2222-4231-batt-archi
Witolorauda
litewskie pieśni żałobne z czasów pogańskich na chór męski i orkiestrę (1842), ca 10'Obsada: coro maschile-1121-2230-batt-archi
Znasz-li ten kraj
pieśń na głos i orkiestrę (1846), ca 5'Obsada: S (T) solo-2221-2000-archi więcej...
Żal dziewczyny
pieśń na mezzosopran i orkiestrę (1842), ca 6'Obsada: MS solo-1120-2000-archi
Muzyka chóralna
Ecce lignum crucis
na baryton solo, chór mieszany i organy (partytura studyjna)Obsada: SATB, Bar. solo, org więcej...
Halka, polonez
z III aktu opery (Po nieszporach przy niedzieli) na chór i orkiestrę (1857), ca 5'Obsada: coro misto-2222-4231-batt (1esec)-archi więcej...
Wykonawcy: J. Quattrini (dir.)
Publikacje powiązane: Halka,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, mazur
z IV aktu opery (Hej, uderzcie siarczyście) na chór mieszany i orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: coro misto-2222-4231-batt-archi więcej...
Straszny dwór, scena chóralna (Kulig)
z IV aktu opery (Od terema do terema) na chór mieszany i orkiestrę (1863), ca 1'Obsada: coro misto-2222-4231-batt (5esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.)
Publikacje powiązane: Straszny Dwór,
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Tam na górze jawor stoi
na chór mieszany a cappella, ca 3'Obsada: SATB, S solo
Zgodnym chórem z. 1
Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i orkiestrę smyczkową więcej...Zgodnym chórem z.1
Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i fortepianObsada: ChildrCh — Timp Pno — Strings więcej...
Zgodnym chórem z.2
Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i fortepian więcej...Zgodnym chórem z.2
Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i orkiestrę smyczkowąObsada: ChildrCh — Timp Pno — Strings więcej...
Ballada o Florianie Szarym
z III aktu opery ''Rokiczana'' na baryton, chór męski i orkiestrę (1859), ca 7' więcej...Dary
pieśń w aranżacji na orkiestrę (1852), ca 5'Obsada: 2121-2210-batt-archi
Dziad i baba
pieśń na głos i orkiestrę, ca 4'Obsada: canto-1121-2210-batt (2esec)-archi
Ecce lignum crucis
na baryton solo, chór mieszany i organy (partytura studyjna)Obsada: SATB, Bar. solo, org więcej...
Elegia
opracowanie na orkiestrę symfoniczną (przed 1866), ca 3'Obsada: 2322-4230-batt-archi więcej...
Flis, aria Franka
scena 6 (Płyną tratwy po Wiśle) na tenor, chór męski i orkiestrę (1858), ca 5'Obsada: T solo-coro maschile-2222-4010-archi więcej...
Flis, chór flisaków
scena 5 opery (Ho, ho! Dzisiaj mamy już pogodę) (1858), ca 2'Obsada: coro maschile-2222-4231-archi
Flis, duet Zosi i Szóstaka
scena 3 z opery (Któż mnie biedną pocieszy) (1858), ca 3'Obsada: Solo: S B 2[Picc.2] 2 2 3 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, Dr, BDr, Cym] — Strings
Flis
opera w 1 akcie (1858), ca 60'Obsada: solo: S 2T Bar 2B MixedCh — 2[Picc.2] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc[Timp, BDr, Cyms] — Strings
Flis
opera w jednym akcie - wyciąg fortepianowy (1858), ca 59'Obsada: 1S 2T 1Bar 2B solo-coro misto-2222-4231-batt (3esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), P. Rivoli (S), J. Stysińki (B), W. Troszel (B) , J. Dobrski (T), J. Koehler (T), A. Żółkowski (Bar.)
Autor opracowania: Włodzimierz Ormicki,
mniej...
Flis, recytatyw i aria Jakuba
scena 9 z opery (Dość tych żartów panowie; Ach, nie mów tego) na baryton i orkiestrę (1858), ca 6'Obsada: Bar. solo-2222-4210-tmp-archi więcej...
Flis, recytatyw i dumka Zosi
scena 2 z opery (Okropny ten poranek; Ach, tyś może wśród tej burzy) na sopran i orkiestrę (1858), ca 6'Obsada: S solo-2222-4000-archi więcej...
Flis, recytatyw Szóstaka i aria Jakuba
scena 4 (Biedna dziewczyna; Odkąd żyję w tym tu mieście) na baryton, bas i orkiestrę (1858), ca 6'Obsada: 1B 1Bar. soli-2222-4210-batt (3esec)-archi więcej...
Flis, uwertura
na orkiestrę [K. Sikorski] (1858), ca 9'Obsada: 2222-4231-batt (3esec)-archi więcej...
Flis, uwertura
na chór i orkiestrę [W. Ormicki] (1858), ca 9'Obsada: coro misto-2222-4231-batt (3esec)-archi więcej...
Halka, aria Halki
z I aktu opery (Jako od wichru) na sopran i orkiestrę (1857), ca 2'Obsada: S solo-1222-2000-archi więcej...
Halka, aria Janusza
z I aktu opery (Skąd tu przybyła) na baryton i orkiestrę (1857), ca 3'Obsada: Bar. solo-1222-4231-archi więcej...
Halka, aria Jontka
z II aktu opery (I ty mu wierzysz) na tenor i orkiestrę (1857), ca 5'Obsada: T solo-2222-4231-tmp-archi więcej...
Halka, aria Stolnika
z I aktu opery (O mościwi mi panowie) na bas i orkiestrę (1857), ca 3'Obsada: B solo-2222-4210-archi więcej...
Halka, duet Halki i Janusza
z I aktu opery (O Jaśko! Mój drogi) na sopran, baryton i orkiestrę (1857), ca 7'Obsada: 1S 1Bar. soli-2222-4231-tmp-archi więcej...
Halka, duet Janusza i Jontka
z II aktu opery (I skądże ty, tak wodzić śmiesz) na baryton, tenor i orkiestrę (1857), ca 3'Obsada: T Bar. soli-2222-4231-batt (1esec)-archi więcej...
Halka, mazur
z I aktu opery [T. Kiesewetter] (1858), ca 5'Obsada: 11(ad lib.)21(ad lib.)-2(ad lib.)210-batt ar pf dir-archi więcej...
Halka, mazur
z I aktu opery [K. Sikorski] (1858), ca 5'Obsada: 2222-4231-batt (4esec)-archi więcej...
Halka, modlitwa w kościółku
akt 4/5 (Ojcze z niebios) (1857), ca 2'Obsada: MixedCh — Organ — Strings(8 7/6/5/4)
Halka
opera w 4 aktach (wersja warszawska), partytura (1857), ca 122'Obsada: 1S 1MS 4T 2Bar. 3B soli-coro misto-2222-4231-batt ar org-archi więcej...
Wykonawcy: dir. J. Quattrini, P. Rivoli (S), J. Dobrski (T), W. Troszel (B), A. Ziółkowski (B)
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski, Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Halka, polonez
z III aktu opery (Po nieszporach przy niedzieli) na chór i orkiestrę (1857), ca 5'Obsada: coro misto-2222-4231-batt (1esec)-archi więcej...
Halka, polonez
z I aktu opery (Niechaj żyje para młoda) na chór i orkiestrę (1857), ca 5'Obsada: coro misto-2222-4231-batt (4esec)-archi więcej...
Halka, recytatyw i aria Halki
z II aktu opery (O jakżebym klęczeć już chciała; Gdyby rannym słonkiem) na sopran i orkiestrę (1857), ca 7'Obsada: S solo-2222-4201-archi więcej...
Halka, recytatyw i aria Halki
z IV aktu opery (Dzieciątko nam umiera; O mój maleńki) na sopran i orkiestrę (1857), ca 6'Obsada: S solo-2222-4231-batt (2esec) org-archi więcej...
Halka, recytatyw i aria Jontka
z IV aktu opery (Nieszczęsna Halka; Szumią jodły) na tenor i orkiestrę (1857), ca 7'Obsada: T solo-1222-4031-tmp-archi więcej...
Halka, tańce góralskie
z III aktu opery (1858), ca 5'Obsada: 2322-4231-batt (3esec)-archi więcej...
Halka
opera w 4 aktach (wersja warszawska), wyciąg fortepianowy (1857), ca 122' więcej...Wykonawcy: J. Quattrini (dir.), P. Rivoli (S), J. Dobrski (T), W. Troszel (B), A. Ziólkowski (B)
Autor opracowania: Władysław Raczkowski,
mniej...
Hrabina, aria Hrabiny
z III aktu opery (On tu przybywa) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: S solo-1222-2000-archi więcej...
Hrabina, aria Hrabiny
z II aktu opery (Suknio, coś mnie tak zdobiła; Dźwięk dokoła, blask i woń) na sopran i orkiestrę (1860), ca 6'Obsada: S solo-2222-4230-batt (1esec)-archi więcej...
Hrabina, arietta Broni
z I aktu opery (O mój dziaduniu) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: S solo-2222-4000-archi więcej...
Hrabina, arietta Dzidziego
z III aktu opery (Po co się to myśl natęża) na tenor i orkiestrę (1860), ca 2'Obsada: T solo-2222-4210-archi więcej...
Hrabina, muzyka baletowa
z II aktu opery (1860), ca 13'Obsada: 3222-4231-batt (2esec) ar-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), R. Turczynowicz (choreografia)
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Hrabina
opera w 3 aktach (1860)Obsada: 3S 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt ar-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), P. Rivoli, J. Chodowiecka (S), W. Troszel (B), M. Kamiński (T)
mniej...
Hrabina, pieśń Hrabiny
z III aktu opery (Zbudzić się z ułudnych snów) na sopran i orkiestrę (1860), ca 3'Obsada: S solo-2222-4231-batt (4esec)-archi więcej...
Hrabina, piosnka Broni
z II aktu opery (Szemrze strumyk) na sopran i orkiestrę (1860), ca 3'Obsada: S solo-2222-4230-batt (4esec)-archi więcej...
Hrabina, piosnka Chorążego
z I aktu opery (Pomnę, ojciec waścin gadał) na bas i orkiestrę (1860), ca 2'Obsada: B solo-2222-2200-archi więcej...
Hrabina
Polonez ''Pan Chorąży'' z III aktu opery (1860), ca 4'Obsada: 0000-0000-archi (0.0.1.3.1) więcej...
Hrabina, polonez
z III aktu opery, na orkiestrę smyczkową (1860), ca 4'Obsada: 0000-0000-archi więcej...
Hrabina, polonez
z III aktu opery (Z sygnetem ręka głaszcze wąs) na chór i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: coro misto-1121-1110-batt (2esec)-archi
Hrabina, recytatyw i aria Kazimierza
z III aktu opery (Rodzinna wioska już się uśmiecha; O zacni ludzie) na tenor i orkiestrę (1860), ca 7'Obsada: T solo-2222-4230-batt (2esec)-archi więcej...
Hrabina, recytatyw i aria Kazimierza
z I aktu opery (Więc mi już każdy; Od twojej woli) na tenor i orkiestrę (1860), ca 5'Obsada: T solo-1222-4200-tmp-archi więcej...
Hrabina, recytatyw i piosnka Broni
z III aktu opery (Goździk, urok; Gdy mi kto z boku wspomni Kaźmierza) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: S solo-1222-2000-archi więcej...
Hrabina, uwertura do opery
(1860), ca 8'Obsada: 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — 3Perc — Strings
Hrabina, włoska aria Ewy
z II aktu opery (Per que' belli labbri) na sopran i orkiestrę (1860), ca 4'Obsada: S solo-2222-4210-archi więcej...
Jawnuta
opera w 2 aktach (1860)Obsada: 1S 2MS 2T 2Bar. 2B-coro misto-2222-4231-batt (4esec)-archi
Kochanka hetmańska, uwertura
do opery (1854), ca 7'Obsada: 2222-4230-batt (2esec)-archi
Koszykarz
pieśń na baryton i orkiestrę smyczkową (1866), ca 5'Obsada: Bar. solo-0000-0000-archi więcej...
Księżyc i rzeczka
pieśń na głos i orkiestrę smyczkową (przed 1846), ca 3'Obsada: Bar. solo-0000-0000-archi więcej...
Lilla Weneda nr 1
muzyka do tragedii Juliusza SłowackiegoObsada: 2222-4221-archi
I Litania ostrobramska
na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1843), ca 20'Obsada: SATB soli-coro misto-0202-2210-pf-archi więcej...
II Litania ostrobramska
na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1849), ca 20'Obsada: SATB soli-coro misto-2121-2210-batt-archi więcej...
III Litania ostrobramska
na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (przed 1854), ca 20'Obsada: SATB soli-coro misto-2222-4231-batt-archi więcej...
IV Litania ostrobramska
na głosy solo, chór mieszany, fortepian (organy) lub orkiestrę (1855), ca 20'Obsada: SATB soli-coro misto- 2222-4230-tmp pf-archi więcej...
Litanie ostrobramskie
więcej...Madonna
kantata na baryton, chór mieszany i orkiestrę (1855), ca 8'Obsada: Bar. solo-coro misto-2220-2110-pf-archi
Marsz żałobny Antoniego Orłowskiego
na orkiestrę symfoniczną, ca 10'Obsada: 2222-4231-batt(4esec)-archi więcej...
Mazur z opery „Halka”
z I aktu opery [G. Fitelberg] (1858), ca 5'Obsada: 2222-4231-batt-archi więcej...
Milda
kantata litewska na głosy solo (2SATB), chór mieszany i orkiestrę (1848), ca 25'Obsada: 2SATB soli-coro misto-2222-4231-tmp-archi
Monte Christo, mazur i taniec hiszpański
z baletu (1866), ca 6'Obsada: 2222-4231-batt-archi
Morel
pieśń w aranżacji na orkiestrę (1842), ca 4'Obsada: 2222-4230-tmp-archi
Msza Piotrowińska
na 4-głosowy chór mieszany i solistów z towarzyszeniem organów (1872), ca 20'Obsada: SATB, soli, org więcej...
Nijoła
kantata na głosy solo, chór mieszany i orkiestrę (1848), ca 36'Obsada: S Bar. soli-coro misto-2222-4210-batt pf-archi
Nowy Don Kiszot czyli sto szaleństw: uwertura
(1841), ca 5'Obsada: 2222-2210-tmp-archi
Pani Twardowska
ballada na tenor, baryton, bas, chór mieszany i orkiestrę (1869), ca 16'Obsada: T Bar. B soli-coro misto-2222-2210-tmp-archi więcej...
Paria, Aria Akebara
akt 3 opery (Bogowie miłości) (1869), ca 3'Obsada: solo: B 0 0 2 2 — 0 1 3 1 — Strings(0/6/5/4) więcej...
Paria
opera w 3 aktach (1869), ca 10'Obsada: 1S 1Ms 2T 1Bar. 1B soli-coro misto-2222-4231-batt 2ar-archi więcej...
Paria, recytatyw i romans Neali
z II aktu opery (Paria! On Paria; Snują się z dala) na sopran i orkiestrę (1869), ca 5'Obsada: S solo-1222-0000-ar-archi więcej...
Pieśni (1-3): Piosnka żołnierza; Krakowiak; Kozak
na głos i orkiestrę, ca 9'Obsada: canto-3222-4231-batt-archi
Pieśni (1-4): Polna różyczka; Ruta; Kwiatek; Powrót wiosny
na głos i orkiestrę, ca 10'Obsada: canto-1121-0000-archi
Pieśni (1-7): Krakowiak; Groźna dziewczyna; Dziad i baba; Złota rybka; Pieśń wieczorna; O matko moja; Sołtys
na głos i orkiestrę, ca 22'Obsada: canto-2222-2210-tmp-archi
Pieśń wieczorna
pieśń w aranżacji na orkiestrę, ca 3'Obsada: 0000-0100-trg-archi
Pieśń wojenna
na baryton i orkiestrę, ca 2'Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt-archi
Piosnka żołnierza
pieśń w aranżacji na orkiestrę (przed 1844), ca 2'Obsada: 1111-2200-batt-archi
Polonez D-dur poświęcony A. Żółkowskiemu
na orkiestrę symfoniczną (ok.. 1863), ca 7'Obsada: 2222-4230-batt-archi więcej...
Polonez koncertowy A-dur
na orkiestrę symfoniczną (przed 1866), ca 7'Obsada: 2222-4231-batt (4esec) ar-archi więcej...
Polonez obywatelski
na orkiestrę symfoniczną (1869), ca 6'Obsada: 2121-2220-batt(4esec)-archi więcej...
Polonez uroczysty Es-dur
na orkiestrę symfoniczną, ca 6'Obsada: 2222-4231-batt ar-archi
Prząśniczka
pieśń na sopran i orkiestrę (1846), ca 2'Obsada: S solo-2121-2210-batt-archi
Psalm 25 (24): Vide humilitatem meam
(1968), ca 3'Obsada: MixedCh — Org — Strings
Requiem aeternam cis-moll
(ca 1860), ca 4'Obsada: solo: 11 solo voices MixedCh — 2 2 2 2 — 2 2Crt 0 3 1 — Timp Harp — Strings
Rokiczana: Ballada o Florianie Szarym, akt III
na baryton, chór męski i orkiestrę (1859), ca 7'Obsada: Bar. solo-coro maschile-2222-2230-batt (2esec)-archi więcej...
Sonety krymskie
na chór mieszany, tenor solo i orkiestrę symfoniczną (1867), ca 44'Obsada: T, pf więcej...
Sonety krymskie
na chór mieszany, tenor solo i orkiestrę symfoniczną (1867), ca 44'Obsada: T solo-coro misto-2222-4231-batt ar-archi więcej...
Stary kapral
pieśń na głos i orkiestrę (1857), ca 6'Obsada: A(B) solo-2022-2000-batt-archi więcej...
Straszny dwór, aria Cześnikowej
z I aktu opery (Z tej strony) na sopran i orkiestrę (1863), ca 4'Obsada: S solo-2222-4000-archi więcej...
Straszny dwór, aria Miecznika
z II aktu opery (Kto z mych dziewek serce której) na baryton i orkiestrę (1862), ca 4'Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt (1esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), A. Kozieradzki (Bar.)
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, aria Skołuby
z III aktu opery (Ten zegar stary) na bas i orkiestrę (1862), ca 4'Obsada: B solo-1022-0000-archi więcej...
Straszny dwór, aria Zbigniewa
z III aktu opery (Gdym przy wieczerzy patrzył w jej oczy) na bas i orkiestrę (1863), ca 2'Obsada: B solo-2222-4000-batt (2esec)-archi więcej...
Straszny dwór, chór dziewcząt
z II aktu opery (Spod igiełek) na chór żeński i orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: coro femminile-2222-4000-archi więcej...
Straszny dwór, duet Macieja i Skołuby, aria Skołuby
akt 3/12 (Czemuśmy nie wzięli świecy?, Ten zegar stary) (1862), ca 7'Obsada: solo: Bar B 1 2 2 2 — 4 0 0 0 — Timp — Strings więcej...
Straszny dwór, dumka Jadwigi
z II aktu (Biegnie słuchać w lasy, w knieje) na mezzosopran i orkiestrę (1863), ca 5'Obsada: MS solo-2222-4000-archi więcej...
Straszny dwór, intrada i scena I opery
(Więc gdy się rozstaniem; Kto żyw, kto brat, bierz w dłoń pełną czaszę) na tenor, baryton, bas, chór męski i orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: 1T 1Bar. 1B soli-coro maschile-2222-4430-batt-archi więcej...
Straszny dwór, mazur
z IV aktu opery (Hej, uderzcie siarczyście) na chór mieszany i orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: coro misto-2222-4231-batt-archi więcej...
Straszny dwór, mazur
z IV aktu opery na orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: 2222-4231-batt-archi więcej...
Straszny dwór, recytatyw i aria Hanny
z IV aktu (Do grobu trwać; Któraż to, która tej ziemi córa) na sopran i orkiestrę (1863), ca 5'Obsada: S solo-2222-4230-batt(1esec)-archi więcej...
Straszny dwór, recytatyw Stefana i aria z kurantem
z III aktu opery (Cisza dokoła; Słyszę piosnkę) na tenor i orkiestrę (1863), ca 8'Obsada: T solo-2222-4000-batt-archi; banda: fl.ar.pf.cmplli.arm więcej...
Straszny dwór, scena chóralna (Kulig)
z IV aktu opery (Od terema do terema) na chór mieszany i orkiestrę (1863), ca 1'Obsada: coro misto-2222-4231-batt (5esec)-archi więcej...
Straszny dwór, scena lania wosku
z II aktu opery (Już ogień płonie) na sopran, mezzosopran, tenor, baryton, chór żeński i orkiestrę (1862), ca 6'Obsada: SMSTBar. soli-coro femminile-2222-4230-tmp-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), B. Dowiakowska (S), J. Hess (MS), A. Kozieradzki, Szczepkowski (T)
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, tercet: Cześnikowa, Stefan, Zbigniew
z I aktu opery (Witam was, kochane dzieciska) na sopran, tenor, bas i orkiestrę (1863), ca 7'Obsada: 1S 1T 1B soli-2222-4030-batt (1esec)-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), H. Majeranowska (MS), J. Dobrski (T), W. Troszel (B)
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Straszny dwór, tercet Stefana, Macieja i Zbigniewa
akt 1/3 (Cichy domku) (1862), ca 6'Obsada: solo: T Bar B 2[1.2/Picc] 2 2 2 — 4 2 3 1 — Timp — Strings więcej...
Straszny dwór
opera w czterech aktach, wyciąg fortepianowy (1862), ca 150' więcej...Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), H. Majeranowska (S), B. Dowiakowska (S), J. Hess (MS), J. Dobrski (T), J. Koehler (Bar.), J. Prochazka (B), W. Troszel (B)
mniej...
Straszny Dwór
partytura, opera w 4 aktach (1862), ca 150Obsada: 1S 2Ms 1A 2T 2Bar 2B-coro misto-3222-4331-batt ar pf arm-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), H. Majeranowska (S), B. Dowiakowska (S), J. Hess (MS), J. Dobrski (T), J. Koehler (Bar.), J. Prochazka (B), W. Troszel (B)
Autor opracowania: Kazimierz Sikorski,
mniej...
Sub tuum praesidium
(ca 1850), ca 5'Obsada: solo: B 2 1 2 0 — 2 2 0 0 — Timp — Strings
Śpiew Szekspira z opery "Sen wieszcza"
na głos i orkiestrę (1853), ca 6'Obsada: B solo-2222-2000-archi
Tam na górze jawor stoi
na chór mieszany a cappella, ca 3'Obsada: SATB, S solo
Trzech Budrysów
ballada na baryton i orkiestrę (1839), ca 8'Obsada: Bar. solo-1222-4200-batt-archi
Verbum nobile
opera w 1 akcie (1860)Obsada: 1S 2Bar. 2B soli-coro misto-2222-4230-batt-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), Wilhelm Troszel (B), Jan Koehler (Bar.), Bronisława Dowiakowska (S), Adolf Ziółkowski (B), Adolf Kozieradzki (Bar.)
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Verbum nobile
opera w 1 akcie, partytura (1860) więcej...Verbum nobile, recytatyw i aria Marcina,
nr 8 (I fortuny, i korony) na baryton i orkiestrę (1860), ca 5'Obsada: Bar. solo-2222-4230-batt (1esec)-archi więcej...
Verbum nobile, recytatyw i aria Stanisława,
nr 4 (Nakaż, niech ożywcze słonko) na baryton i orkiestrę (1860), ca 2'Obsada: Bar. solo-2222-4230-archi więcej...
Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), A. Ziółkowski (Bar.)
Autor opracowania: Grzegorz Fitelberg,
mniej...
Verbum nobile, recytatyw i arioso Serwacego,
nr 2 (Zanim utrudzone oczy) na bas i orkiestrę (1860), ca 3'Obsada: B solo-0020-1000-archi więcej...
Verbum nobile, recytatyw i dumka Zuzi,
2 wersje, nr 7 i 7b (Stacho odjeżdża; Jak tu ująć żal na wodze) na sopran i orkiestrę (1860), ca 5'Obsada: S solo-1222-2000-ar-archi więcej...
Verbum nobile, recytatyw i pieśń Bartłomieja,
nr 3 (Rodzic powiada) na bas i orkiestrę (1861), ca 4'Obsada: B solo-0202-2000-archi więcej...
Verbum nobile
opera w 1 akcie, wyciąg fortepianowy (1860) więcej...Wykonawcy: S. Moniuszko (dir.), W. Troszel (B), J. Koehler (Bar.), B. Dowiakowska (S), A. Ziółkowski (B), A. Kozieradzki (Bar.)
mniej...
Wesołe kumoszki z Windsoru
muzyka baletowa do opery O. Nicolaia, ca 9'Obsada: 2222-2231-batt (4esec) ar-archi
Widma
Sceny liryczne z poematu Adama Mickiewicza Dziady (1859), ca 75'Obsada: 2S T Bar. soli-coro misto-2222-4231-batt-archi
Witolorauda
litewskie pieśni żałobne z czasów pogańskich na chór męski i orkiestrę (1842), ca 10'Obsada: coro maschile-1121-2230-batt-archi
Zgodnym chórem z.1
Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i fortepianObsada: ChildrCh — Timp Pno — Strings więcej...
Zgodnym chórem z.2
Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i fortepian więcej...Zgodnym chórem z.2
Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i orkiestrę smyczkowąObsada: ChildrCh — Timp Pno — Strings więcej...
Zgodnym chórem z. 1
Wybór utworów Stanisława Moniuszki w opracowaniu na chór dziecięcy lub żeński i orkiestrę smyczkową więcej...Znasz-li ten kraj
pieśń na głos i orkiestrę (1846), ca 5'Obsada: S (T) solo-2221-2000-archi więcej...
Żal dziewczyny
pieśń na mezzosopran i orkiestrę (1842), ca 6'Obsada: MS solo-1120-2000-archi
Copyright © 2013 PWM


Administratorem dobrowolnie podanych danych osobowych jest Polskie Wydawnictwo Muzyczne z siedzibą w Krakowie (31-111) przy Al. Krasińskiego 11A. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki Newslettera zawierającego informacje marketingowe administratora danych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Informujemy, iż poza podmiotami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa, zebrane dane osobowe nie będą udostępniane.
Zamknij